Moje okropne wakacje

Pisemny: 1 sierpień 2012
Czas podróży: 14 — 29 lipiec 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 1.0
Dopiero wczoraj wró cił em do domu, ale od chwili, gdy zameldował em się w Parusie, bardzo chciał em napisać tę recenzję . To wywoł ał o burzę negatywnych emocji, bo nigdy nie miał em tak strasznego odpoczynku. Zacznę od samego począ tku. Gdy tylko pojechaliś my do tego sanatorium, od razu zorientował em się , ż e nie powinienem oczekiwać niczego dobrego, bo wokó ł praktycznie nic nie ma - ż adnych sklepó w, ż adnych normalnych drzew (tylko martwe ponure krzaki), ż adnej rozrywki. Był a nadzieja, ż e ​ ​ przynajmniej na terenie „Ż agla” wszystko bę dzie dobrze. Weszliś my wię c do budynku, w któ rym odbywa się rejestracja wczasowiczó w (odprawa zaczyna się z reguł y o 8 rano). Wokó ł tego samego budynku siedzą ludzie, okoł o 20-30 osó b (był o już wpó ł do dziesią tej rano) i czekają , aż się wreszcie usią dą . Osobiś cie siedzieliś my tam dokł adnie 2 godziny, co naturalnie popsuł o nastró j pierwszego dnia (inni oczekiwali wię cej). Zostaliś my umieszczeni w budynku numer 7. Został odnowiony i nie mam absolutnie ż adnych skarg. . Ale na stronach internetowych i w czasopismach, w któ rych ten pensjonat jest opisywany, wszę dzie piszą.10, a nawet 5 metró w do plaż y ! ! ! KŁ AMSTWA! ! ! Nie wiem jak i w jaki sposó b mierzyli, ale to jest raż ą ce kł amstwo! Obiecano nam, ż e pokó j bę dzie z widokiem na morze, specjalnie sfotografował em, jaki jest „pię kny” widok na morze (widok przez 2 stare ogrodzenia). Potem jadalnia – jedzenie normalne, ale bardzo, bardzo monotonne. Po prostu wzię li za podstawę najprostsze dania, któ re prawie każ dy lubi. Rzeczywiś cie, po prostu uwielbiają karmić kotlety pod ró ż nymi nazwami. Plaż a jest po prostu obrzydliwa. Brudno, brudno morze, TYLKO ALGI, meduzy - pierwszy raz widział em te na ż ywo, są duż e, fioletowe i co najważ niejsze ż ą dlą ce. A do plaż y nie ma 700 metró w, a 300! ! ! przynajmniej te 300 metró w są jakoś oczyszczone, a reszta poza tymi 300 metrami to tylko koszmar. To nie plaż a, to podwó rko. Czę sto spotykał em ludzi, któ rzy w ogó le nie mieszkają na terenie „Ż agla” (jest dziura w ogrodzeniu), a poza tym przy bramie, kto siedzi na sł upku, nie przejmuje się tym, kto wjeż dż a i opuszcza teren z „Ż agla”. I ostatni - na terenie są tylko 2 sklepy i 2 kawiarnie (i niezbyt dobre). Aby kupić pamią tki, musiał em jechać z transferami na dwa minibusy ! ! ! Muzyka prawie nigdy nie brzmiał a na terytorium „Ż agla”, a jeś li tak, to wieczorem po obiedzie, a potem dla babć . Ogó lnie rzecz biorą c, jeś li tam pojedziesz, to tylko bą dź leczony. Zapytał em konkretnie innych wczasowiczó w, nawet babcie - nudzisz się tutaj? na co mi odpowiedzieli - gdyby nie bł oto, nie kuracja, to nigdy by tu nie odpoczywali, bo jest bardzo nudno! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (1) zostaw komentarz
аватар paulkayyal
paulkayyal

Szanowna Pani Efimowa,

Serdeczne Pozdrowienia Z Rezydencji i Centrum Al Bustan!!

Chcielibyśmy wyrazić naszą szczerą wdzięczność za wybór Al Bustan Center & Residence oraz w odniesieniu do Państwa skargi dotyczącej zaginięcia kamery z mieszkania nr 3415, uprzejmie informujemy, że przeprowadziliśmy pełne dochodzenie wraz z działem ochrony i sprzątania i prosimy o zapoznanie się z następny:

HK Service Termin pokoju nr 3415

28 kwietnia – 10.02 – 10:13 Obsługa świadczona przez pracowników Tapas HK.
29 kwietnia – 09.38 – 10.37 Wyjazd dokonany przez personel Tapas

Następnie specjalnie sprawdziliśmy nagrania CCTV z dnia 28 kwietnia 2018 r. w godzinach 19:00-21:30 w następujący sposób;

1. Nikt poza tobą nie wchodził do tego pokoju

2. 20:28 – przyszedłeś z zewnątrz i wszedłeś do pokoju niosąc w obu rękach dwie plastikowe torby na zakupy.

3. 21:22 wyszedłeś z jedną małą i jedną dużą białą torbą wiszącą po prawej stronie ramienia.

Proszę zaufać powyższemu dochodzeniu i życzymy sobie, abyś nie miał więcej wątpliwości co do naszego pracownika, jak wspomniałeś wcześniej.

Zostało to wysłane 30 kwietnia 2018 r. na Twój e-mail: ocean1@bk.ru, ale nie zostało dostarczone.

W celu uzyskania dalszych informacji lub pomocy prosimy o kontakt.

Dziękuję i pozdrawiam

Paul Kayal
E-mail: dochód.mgr@al-bustan.com
Telefon komórkowy: 00971559399897
Menedżer ds. przychodów i rezerwacji
Centrum i rezydencja Al Bustan

Tue, 08 May 2018, 14:07
аватар paulkayyal
paulkayyal

Szanowna Pani Efimowa,

Serdeczne Pozdrowienia Z Rezydencji i Centrum Al Bustan!!

Chcielibyśmy wyrazić naszą szczerą wdzięczność za wybór Al Bustan Center & Residence oraz w odniesieniu do Państwa skargi dotyczącej zaginięcia kamery z mieszkania nr 3415, uprzejmie informujemy, że przeprowadziliśmy pełne dochodzenie wraz z działem ochrony i sprzątania i prosimy o zapoznanie się z następny:

HK Service Termin pokoju nr 3415

28 kwietnia – 10.02 – 10:13 Obsługa świadczona przez pracowników Tapas HK.
29 kwietnia – 09.38 – 10.37 Wyjazd dokonany przez personel Tapas

Następnie specjalnie sprawdziliśmy nagrania CCTV z dnia 28 kwietnia 2018 r. w godzinach 19:00-21:30 w następujący sposób;

1. Nikt poza tobą nie wchodził do tego pokoju

2. 20:28 – przyszedłeś z zewnątrz i wszedłeś do pokoju niosąc w obu rękach dwie plastikowe torby na zakupy.

3. 21:22 wyszedłeś z jedną małą i jedną dużą białą torbą wiszącą po prawej stronie ramienia.

Proszę zaufać powyższemu dochodzeniu i życzymy sobie, abyś nie miał więcej wątpliwości co do naszego pracownika, jak wspomniałeś wcześniej.

Zostało to wysłane 30 kwietnia 2018 r. na Twój e-mail: ocean1@bk.ru, ale nie zostało dostarczone.

W celu uzyskania dalszych informacji lub pomocy prosimy o kontakt.

Dziękuję i pozdrawiam

Paul Kayal
E-mail: dochód.mgr@al-bustan.com
Telefon komórkowy: 00971559399897
Menedżer ds. przychodów i rezerwacji
Centrum i rezydencja Al Bustan

Tue, 08 May 2018, 17:07
аватар tanechka_tanya
tanechka_tanya

Jeśli zauważyłeś stratę w domu, to dlaczego masz pewność, że kradzież nie została popełniona na lotnisku po odprawie bagażu? Po prostu nie widziałem złych opinii o hotelu, z wyjątkiem tego, ale ta informacja mnie zdezorientowała. Aby uniknąć takich sytuacji, walizkę można zamknąć na zamek szyfrowy, a kosztowności, takie jak aparat fotograficzny, nie mogą być odprawiane. Cieszę się, że hotel udzielił szczegółowej odpowiedzi na tę prośbę.

Mon, 04 Feb 2019, 05:33
аватар tanechka_tanya
tanechka_tanya

Jeśli zauważyłeś stratę w domu, to dlaczego masz pewność, że kradzież nie została popełniona na lotnisku po odprawie bagażu? Po prostu nie widziałem złych opinii o hotelu, z wyjątkiem tego, ale ta informacja mnie zdezorientowała. Aby uniknąć takich sytuacji, walizkę można zamknąć na zamek szyfrowy, a kosztowności, takie jak aparat fotograficzny, nie mogą być odprawiane. Cieszę się, że hotel udzielił szczegółowej odpowiedzi na tę prośbę.

Mon, 04 Feb 2019, 07:33
аватар