nie zatrzymuj się w Villa Marmaris

Pisemny: 23 wrzesień 2012
Czas podróży: 11 — 14 wrzesień 2012
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 6.0
W ż adnym wypadku nie zatrzymuj się w Villa Marmaris Rybachye z roszczeniem do luksusu. Spotkasz się tam ze sztucznym fał szywym uś miechem przez administratorkę Nataszę , któ ra zarzą dza wszystkim. Sam hotel jest zbudowany doś ć solidnie, koncepcja jest przejrzyś cie utrzymana, o wygodę w pokojach nie ma mowy, poza tym, ż e standard i standard + są trochę ciasne. Jeś li chodzi o usł ugę , to zupeł nie jej nie ma. Pierwsza proś ba do administratora o udostę pnienie czajnika elektrycznego zakoń czył a się odpowiedzią , ż e musimy go ze sobą zabrać . We wspó lnej kuchni znajduje się jednak wspó lna aparatura do przygotowywania wrzą tku z miejscowej zardzewiał ej wody. Druga proś ba o czajniczek zakoń czył a się w ten sam sposó b. Podczas kontaktu z gospodynią otrzymano uprzejmą odpowiedź , ż e gdzieś jest, ale wynik w koń cu nadal wynosi zero. Pokoje hotelowe są sł abo wentylowane (nie ma okien, tylko drzwi), a wszystkie dzieci, któ re tam trafiają , zaraż ają się chorobami zakaź nymi. U nas wszyscy zachorowali. Jeś li Twoje dziecko zachoruje i nagle obudzisz się o 8.30 rano podkreś lam rano, Natasza, wtedy ta wulgarna dziewczyna wbiegnie i powie, ż e nie przyjedzie karetka i po co jej przeszkadzasz, ś pi do 09.00 i w ogó le jedzie do szpitala w Mał oreczeń sku, jakbyś był zobowią zany do wiedzieć , gdzie ona jest. Rodzina mieszkają ca w pobliż u pomogł a nam wezwać karetkę , już do nich przyjechał a. Nikt nie sprzą ta pokoi. Kiedy poprosisz o sprzą tanie, sprzą taczka spojrzy na ciebie dziko i powie, ż e sprzą tanie odbywa się tylko przed obiadem, ale nawet nastę pnego dnia po wywieszeniu znaku musiał em ci przypominać trzy razy. Punkt kulminacyjny nastą pił , gdy rę cznik z mał ymi ciemnymi plamami został wywieszony do wyschnię cia. Okazuje się , ż e rę czniki powinny być pod czepkami i nie moż na ich uż ywać . Natasza zaż ą dał a zapł aty za rzekomo zniszczone rę czniki. Gdy odmó wiono, powiedział a, ż e ​ ​ wyprowadził a się bez odszkodowania, za co został a wysł ana. Nie ma sensu kontaktować się z wł aś cicielem, w peł ni popiera Nataszę . Domagał się też , abyś my się wyprowadzili i to z chorym dzieckiem. Zaż ą dał em zwrotu pienię dzy i powiedział em, ż e nie wyjedziemy do jutra. Pienią dze został y natychmiast zwró cone, a nastę pnego dnia wyprowadziliś my się z tego chamskiego siedliska infekcji. To wszystko, drodzy panowie, proponują wam za duż e, jak dla Rybachy wasze cię ż ko zarobione pienią dze. Przeprowadziliś my się do innego hotelu, dziecko od razu zaczę ł o wracać do zdrowia, nie wchodził do pokoi i naszego odpoczynku, chociaż też nie sprzą tali, ale i tak jest znacznie taniej niż w Villi Marmaris. Wszystkie proś by został y speł nione i pojawił o się nawet jedzenie ze ś wież o przygotowanym domowym jedzeniem. W koń cu wakacje zakoń czył y się sukcesem! Villa Marmaris uważ a, ż e ​ ​ to nie oni powinni zapewnić Pań stwu komfortowy pobyt, ale jesteś im winien zaszczyt osiedlenia się w ich pię knym (jest pię kny, nic nie powiesz) legowisku chamstwa. Na Krymie nigdzie nie znajdziesz usł ugi na poziomie Turcji, ale moż esz znaleź ć mił ych zwykł ych ludzi, ale trudno zgadną ć , co Cię czeka.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (4) zostaw komentarz
аватар ILYA.
ILYA.

Dzień dobry. Przeczytałem twoją recenzję i nie mogłem się oprzeć komentarzom. Byłem w tym hotelu wiele razy i jestem bardzo zadowolony.
Niestety we wrześniu 2012 r. razem z Tobą odpoczywaliśmy w tym hotelu.

Na podstawie Waszych opinii chciałbym powiedzieć, co następuje:
1. Jeśli w pokoju dwuosobowym mieszkają trzy osoby dorosłe i jedno dziecko – robi się naprawdę „trochę ciasno”.
2. Jeśli jesteś przyzwyczajony do hałaśliwego picia do późnych godzin nocnych, a o świcie „kaszląc głośno” w toalecie tak, aby cały hotel słyszał, nie powinieneś liczyć na szczerą radość innych z Twojej obecności.
3. Aby posprzątać pokój - wystarczy powiesić tabliczkę z napisem "czysty". To naprawdę nie jest trudne.
4. Wskazówka: Biały ręcznik do twarzy jest przeznaczony specjalnie do twarzy. Jeśli przecierasz nim coś innego (na przykład podłogę), staje się zepsuty i bezużyteczny, ponieważ. gromadzą się na nim brud, drobnoustroje i inne szkodliwe rzeczy, na które chorują następnie dzieci i dorośli. I logiczne jest płacić za uszkodzone rzeczy.
5. Wskazówka 2: prawdopodobnie nie wiedziałeś, ale woda w fontannie jest techniczna. Nie jest przeznaczony do picia i mycia, zwłaszcza dla dzieci.
Jeśli w przyszłości Twoje dziecko bawi się w fontannie, w ziemi lub w piaskownicy, poproś go, aby później umył ręce.

PS Bardzo dziękujemy za krótki pobyt w hotelu. Podróżowanie bez ciebie stało się o wiele przyjemniejsze.

Thu, 21 Mar 2013, 11:48
аватар _ukrainka_
_ukrainka_

gdzie jest twoja recenzja, Ilya? :-) czy zarejestrowałeś się specjalnie, aby zostawić komentarz?

Tue, 28 May 2013, 14:42
аватар ILYA.
ILYA.

Przeciwnie, najpierw zostawiłem komentarz, a potem musiałem się zarejestrować, w przeciwnym razie nie został zapisany))
Generalnie prawie nigdy nie piszę recenzji, ale tutaj po prostu nie mogłem się oprzeć, bo sam byłem świadkiem całej sytuacji. Chciał przywrócić sprawiedliwość
Ale jeśli interesuje Cię coś o tym hotelu, chętnie powiem Ci wszystko, co wiem)

Tue, 28 May 2013, 14:55
аватар larina_simf
larina_simf

Tak: 0 I nie byłem zbyt leniwy, żeby tyle pisać. Odpoczywałem w hotelu. Wrażenia są zasadniczo różne. Najwyraźniej zależy to od ludzi. Ktoś odpoczywa, a ktoś robi pranie mózgu sobie i ludziom. Szkoda.

Tue, 20 Aug 2013, 16:00
аватар