Prawda o mar le mar

Pisemny: 21 może 2012
Czas podróży: 6 — 30 lipiec 2011
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Czytam recenzje na stronie i myś lę , czy ludzie naprawdę nie widzą prawdziwego obrazu? Pokoje są dobre, czyste, teren posprzą tany, ale są wady, o nich napiszę , bo o plusach napisano duż o. W restauracji bufet, doś ć ś redni poziom, przez wszystkie 10 dni powtarzał y się te same dania. Wyjmują ciastka - stoją na otwartej werandzie i peł zają po nich muchy. Praktycznie nie ma owocó w sezonowych. Zgodnie z obietnicą nie ma też kawy w dzbankach. Jeś li nie jadł eś warzyw na ś niadanie, na obiad mają sał atkę , a z majonezem i etolem w takim upale!
Basen na plaż y albo stał z brudną wodą , albo był zupeł nie pusty, tak jak myjemy go i tak dalej przez 3 dni z rzę du. Na plaż y nie ma toalety, a chodzenie pod prysznic jest obrzydliwe - brudne artykuł y higieny kobiecej nie był y czyszczone przez 3 dni ! ! ! Ł adny duż y basen ze sł odką wodą , ale sam w sobie. upał był sprzą tany przez jeden dzień , musiał em iś ć do aquaparku, ponieważ morze miał o teraz 10 stopni. Nie ma nawet punktu pierwszej pomocy, ale teren, choć jest wiele osó b z dzieć mi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (2) zostaw komentarz
аватар marlemar
marlemar

Droga Natalio dziękuję za opinie - oczywiście bardziej przydałoby nam się, abyśmy otrzymali ją zaraz po wakacjach, ponieważ na podstawie opinii z ostatniego sezonu wakacyjnego zrobiliśmy kolosalną "pracę nad błędami" .

W piaszczystym poziomie plaży zainstalowano stacjonarny basen dla dzieci, który będzie znacznie wygodniejszy w obsłudze. Toalety znajdują się teraz na poziomie nowego nasypu. O rząd wielkości wzrosły wymagania wobec personelu w zakresie czystości i standardów sanitarnych. Pod koniec pierwszego miesiąca pracy w tym okresie świątecznym możemy śmiało powiedzieć, że praktycznie nie ma komentarzy na temat żywienia - a jeśli nagle się pojawią, bardzo szybko staramy się naprawić wszystkie niedociągnięcia.

Odnośnie punktu sanitarnego – powtarzamy, choć już wielokrotnie o tym pisaliśmy – nie jesteśmy sanatorium, a więc według statusu „niedozwolone”. Prawo do otwierania punktów pierwszej pomocy na terenie hotelu jest przyznawane, jeśli jest 300+ głównych miejsc, a my mamy tylko 150.
Usługa animacji zatrudnia 2 pracowników z wykształceniem średnim medycznym, pracujących na różne zmiany – czyli zawsze mogą udzielić pierwszej pomocy. W innych sytuacjach wzywany jest lekarz.

Mamy nadzieję, że znowu zobaczymy się wśród naszych gości, a wszystkie zmiany przypadną Wam do gustu!
Z poważaniem,
Dział Marketingu i Rezerwacji Klubu Mar Le Mar

Thu, 24 May 2012, 07:44
аватар marlemar
marlemar

PS Nawiasem mówiąc, byliśmy jedynym oficjalnie działającym obiektem noclegowym w naszym regionie, w którym w ciągu ostatniego sezonu wakacyjnego nie odnotowano ani jednego przypadku zatrucia pokarmowego lub chorób zakaźnych przewodu pokarmowego. Mamy nadzieję, że pomimo Waszych uwag na temat żywienia, również nie miała Pani objawów niepożądanych?
Podobnie jak w zeszłym sezonie, w tym roku SES kontroluje kuchnię i baseny co najmniej 2 razy w tygodniu.
W przypadku pogorszenia stanu zdrowia uprzejmie prosimy wszystkich Gości o natychmiastowy kontakt z dyżurnym administratorem w celu szybkiego wezwania lekarza!

Thu, 24 May 2012, 07:54
аватар