Wrażenia nie są świetne!

Pisemny: 10 wrzesień 2012
Czas podróży: 7 sierpień — 7 wrzesień 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 4.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Podobał o mi się wszystko, co zwią zane z morzem, plaż ą , pł ywaniem w basenie, zjeż dż aniem ze zjeż dż alni i przebywaniem w pokoju (z reguł y jest to tylko pensjonat). Wszystko inne zwią zane z usł ugą wymaga duż o pracy. Rekomendacje dla gospodarzy na przyszł e okresy: 1) zmienić menu przez kucharza lub kucharza, aby unikną ć ś wież oś ci i niedoboró w, dodać owoce, kompoty, jogurty i napoje z kwasem mlekowym, a takż e rozważ yć moż liwoś ć dietetycznych dań dla mał ych dzieci (np. zastą p smaż one udka z kurczaka gotowanymi lub parą itp. ); 2) wynaję cie barmana, któ ry potrafił by przygotować przynajmniej jedne z najbardziej prymitywnych napojó w bezalkoholowych/alkoholowych, dodać do letniej kawiarni menu mogą ce być przeką ską i ugotować kebaby tego samego dnia, a nie wedł ug dzisiejszego zamó wienia na nastę pnego wieczoru; 3) zatrudnienie animatora dziecię cego (min. 2-3 zaję cia tygodniowo); 4) i wreszcie przyspieszyć i usprawnić pracę sł uż ą cej, aby nie biegać za nią z proś bą o papier toaletowy, mydł o czy worek na ś mieci: to wszystko należ y zostawić z marginesem przy sprzą taniu pokoju.
Pracuj, pracuj i pracuj jeszcze raz. . . droga Marino o ulepszeniu obsł ugi Twoich klientó w, jeś li chcesz, aby byli na stał e.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał