Obrzydliwa usługa

Pisemny: 3 wrzesień 2018
Czas podróży: 11 — 12 sierpień 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 1.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Odpoczywaliś my w Sogdianie w towarzystwie 4 par, wszystkie z dzieć mi poniż ej 1 roku ż ycia, w sierpniu. W zwią zku z przyjazdem na 1 dzień , postawa był a jak zabł ą kana. Począ tkowo gospodyni poprosił a o usunię cie zamó wienia z rezerwacji w zamian za rabat, co został o zrobione. Po przyjeź dzie ani jeden pokó j nie był gotowy z napisem: „Lokatorzy wyszli, zanim wyszedł eś pó ź no, no poczekaj, jutro zjesz pó ź niej”. Nawiasem mó wią c, sama gospodyni siedział a w restauracji przez cał y nasz check-in, o ile rozumieliś my, był a pobudka dla mę ż a i nie był a od nas.
Ku naszemu oburzeniu gospodyni powiedział a, ż e ​ ​ już nigdy nie zabierze go na noc i ż e moż esz iś ć , gdzie chcesz. Ale nie był o doką d pó jś ć .
Jak się okazał o, nie da się samemu przyrzą dzić mię sa tylko przy pomocy specjalnie przeszkolonej osoby.

Ś niadanie wliczone w cenę okazał o się fikcją i po prostu nie został o zapewnione.
A jeś li chodzi o odprawę , zatrzymaliś my się w pokojach z 4-5 godzinnym opó ź nieniem.
Sam hotel jest dobry, ale myś l, któ ra nim zarzą dza docenia tylko klientó w, któ rzy mają wię cej niż jeden dzień , reszta to nie ludzie dla niej.
Ogó lnie rzecz biorą c, jeś li są inne opcje, radzę pomyś leć o innych i nie wchodzić tutaj.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał