zły smak

Pisemny: 3 wrzesień 2013
Czas podróży: 25 — 26 sierpień 2013
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 5.0
Sam hotel jest doś ć pocią gają cy na 2 *, ponieważ jest umieszczony na wię kszoś ci witryn. Wszystko był oby niczym, gdyby nie ich organizacja pracy. Osad pozostał nieprzyjemny.... Lokalizacja, infrastruktura, ceny,...wszystko to moż na wcześ niej zbadać . Ale był y też niespodzianki.
W momencie zameldowania wskazana jest cena pokoju.
Daję pienią dze. Potem meldują - dajmy kolejny 1% podatku turystycznego. Oczywiś cie na Ukrainie jest taki chip, ale pienią dze wzię li od nas tylko w tym hotelu. W kilkunastu innych, w tym 4*, nie wyrzucili tego na wierzch. Oferowane bez czeku i bez podatku - odmó wili i obiecali wystawić czek.
Myś lę , ż e dobrze. Pró bował em zapł acić w kawiarni - odmawiają . Mó wią przy wymeldowaniu.
Dziwne, ale „mistrz jest mistrzem”.

Kiedy wychodzę , widzę.10% marż y na kawiarnię . Na pytanie „co to jest? ” , odpowiedź brzmi "usł uga". Kolejna niespodzianka! Choć mogą o tym napisać gdzieś „drobnym drukiem”, logiczne był oby ostrzeż enie przed tak wspaniał ymi cenami.
Wię cej wię cej zabawy. . .
Skoro tu wszystko jest takie spó jne, a za wszystko wrzucają %, a tak są upieczone dla fiskusa, proszę o paragon i czek.
Zró b „kwadratowe” oczy i zacznij gdzieś dzwonić . Po dł ugich negocjacjach „lewy” odbiorca jest wycią gany z drukarki, nie wiadomo od kogo i komu. Mó wię , ż e to jest „list Filkina” bez czeku bez pieczę ci. Odpowiadają - „nasza kasa w ogó le nie dział a”.
Dla kogo to jest?
Myś l, ż e klienci sami są gł upcami!
Zapł acił bym wię cej, ponieważ . nie był o czasu na szukanie innego hotelu, ale po co marnować pienią dze po fakcie? !
Pozostał oś ć z takich drobiazgó w jest nieprzyjemna.
Kto jest nieuczciwy w mał ych rzeczach, w niczym nie moż na ufać !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał