Za pieniądze, które możesz znaleźć lepiej

Pisemny: 7 lipiec 2011
Czas podróży: 17 — 24 czerwiec 2011
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
Rzeczywiś cie usł uga nie jest ucią ż liwa. W recepcji dziewczyna jest gł upia i niegrzeczna, zawsze gdzieś znika. Reszta personelu - ludzie są dobrzy, ale sł abo wyszkoleni, a przez sł abą organizację pracy każ dy drobiazg staje się problemem. Gospodyni jest nieprzyjazna i aranż uje rodzinne skandale na oczach wczasowiczó w. Wydaje się , ż e ludzie nie wiedzą , czym jest usł uga hotelowa. Potem znaleź li inne hotele w tych samych cenach, ale ludzie, któ rzy tam odpoczywali, byli z nich zadowoleni. W przyszł ym roku pojedziemy do innego hotelu, a moż e do Turcji - tam nie jest duż o droż ej, ale obsł uga jest o dwa rzę dy wyż sza. A wł aś cicielom As=El radzę też wyjechać za granicę - nauczyć się organizować usł uga hotelowa. Ja też nie dał bym nie tylko 3*, ale takż e 1* z rozcią gnię ciem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał