Postawa personelu zrujnowała wszystko!

Pisemny: 21 wrzesień 2016
Czas podróży: 4 — 6 wrzesień 2016
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Dobry hotel, blisko morza. Bardzo podobał mi się Koktebel. Na począ tku mieszkaliś my normalnie, był o nas trzech, wynajmowaliś my dwa pokoje. Moja siostra był a sama w pokoju (zapł acił a tyle samo, co my za dwoje). Poś ciel został a przyniesiona do niej na PODWÓ JNYM ł ó ż ku jak na pojedynczym ł ó ż ku, wyobraź sobie widok na wpó ł zasł ane ł ó ż ko, we ś nie musisz się kontrolować , aby kiedy się odwró cisz, nie wylą dujesz na nagi materac. . . Pracownik Lyuba zdecydował , ż e bę dzie dobrze. Dowiedzieliś my się pó ź no, kiedy szliś my spać , nie szukaliś my w nocy Lyuby. Mó j mą ż i ja osiedliliś my się w pokoju, a po kilku godzinach ta sama Lyuba poprosił a o przeniesienie do innego - có ż , rzeczy nie miał y czasu na cał kowity demontaż . Jestem normalną osobą , zawsze idę do przodu, przenieś li się . Nastę pnego dnia Lyuba ponownie podchodzi do mnie i prosi moją siostrę (dlaczego do niej nie przyszł a, ale dla mnie pozostaje tajemnicą ), ż eby opuś cił a pokó j przed 9 rano (godzina wymeldowania jest 12-00), Potrzebuję numeru, ale same rzeczy zamieszkał y u nas na pó ł dnia....Nie jestem osobą skandaliczną , ale nie moż esz tego tak bezczelnie uż ywać...Poprosili o ponowne przeliczenie i udzielenie rabatu za wczesne wymeldowanie, wię c już nawet nas nie przywitał a, a kiedy wyszliś my, był a ró wnież niegrzeczna. Gdybym był wł aś cicielem, pomyś lał bym o zmianie personelu. Pozostał o uczucie, ż e jesteś my biednymi krewnymi i pozwalamy ż yć za darmo. Ten hotel NIGDY, NIGDY! nie pó jdziemy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał