Odpoczynek nie miał miejsca. Relacje z administracją hotelu, a dokł adnie z poś rednikiem reprezentują cym interesy wł aś ciciela, ustał y na etapie potwierdzenia rezerwacji. Pozytywne chwile, któ re skł onił y Pań stwa do zwró cenia uwagi na ofertę hotelu Kanaka Lux: 1.
… Już ▾
Odpoczynek nie miał miejsca. Relacje z administracją hotelu, a dokł adnie z poś rednikiem reprezentują cym interesy wł aś ciciela, ustał y na etapie potwierdzenia rezerwacji.
Pozytywne chwile, któ re skł onił y Pań stwa do zwró cenia uwagi na ofertę hotelu Kanaka Lux:
1. Oferta publikowana jest w zakł adce Rezerwacja. com, co dał o pewną gwarancję w kontaktach z nieznanym goś ciem.
2. Cena jest prawie dwa razy niż sza niż na lokalnych serwisach poś redniczą cych. (Jak wyjaś niono, jest to zniż ka od Booking. com).
3. Zgodnie z warunkami Rezerwacji. com dł ugi okres bezpł atnego anulowania.
4. Zgodnie z warunkami Rezerwacji. com pł atnoś ć za usł ugi z tworzywa sztucznego.
5. Maksymalna ś wiadomoś ć , wsparcie techniczne i zarzą dzanie klientem przez Rezerwację . com
Negatywne momenty, któ re wpł ynę ł y na decyzję o odmowie usł ug hotelu Kanaka Lux:
1. Oferta przedstawiciela hotelu przejś cia na kontakt bezpoś redni bez poś rednictwa Rezerwacji. com
2. Wzrost kosztó w usł ug prawie 2-krotnie.
3. Odmowa rozliczenia w walucie lokalnej.
4.
Odmowa pł atnoś ci plastikowych. Wymó g przekazania zaliczki na konto osoby prywatnej bez udzielenia jej peł nomocnictwa.
5. Odmowa podpisania umowy wraz z dostarczeniem jej uwierzytelnionego odpisu.
6. Nieuważ ne, nieodpowiedzialne, a czasem chamskie traktowanie klienta.
W trakcie kró tkiej rozmowy z przedstawicielem wł aś ciciela hotelu odniosł o się wraż enie, ż e dla lokalnych organizatoró w wakacji najważ niejsze jest zdobycie pienię dzy. A potem - przynajmniej trawa nie roś nie! Co wię cej, pienią dze nie są mał e, za co ludzie nie są jeszcze przyzwyczajeni do ponoszenia odpowiedzialnoś ci. A są dzą c po licznych recenzjach w sieci, nie jest to pojedyncze „nieporozumienie”, ale prawdziwy stan rzeczy w sektorze kurortó w i turystyki na Krymie.
We wszystkich wymienionych przeze mnie punktach moż na by się zgodzić . Jednak ze strony przedstawiciela administracji nie był o najmniejszego zainteresowania. A to po zeszł orocznym fatalnym sezonie! Moż e sytuacja diametralnie się zmienił a?
Pienią dze pł ynę ł y jak rzeka, klienci stali się „jak brud”? Bynajmniej nie jest to raczej nie umieję tnoś ć , a nie chę ć do pracy, oparta na postsowieckim ś wiatopoglą dzie i banalnej ludzkiej oboję tnoś ci…
Swoją drogą , jak pokazał a praktyka, Booking gwarantuje. com są nieco przesadzone, co nie honoruje tej znanej organizacji.
PS Wię cej informacji w moim opowiadaniu „Historia nieudanej podró ż y”.
Powodzenia wszystkim!
Dokonaj wł aś ciwego, czyli TWOJEGO wyboru!
Pozytywne chwile, któ re skł onił y Pań stwa do zwró cenia uwagi na ofertę hotelu Kanaka Lux:
1. Oferta publikowana jest w zakł adce Rezerwacja. com, co dał o pewną gwarancję w kontaktach z nieznanym goś ciem.
2. Cena jest prawie dwa razy niż sza niż na lokalnych serwisach poś redniczą cych. (Jak wyjaś niono, jest to zniż ka od Booking. com).
3. Zgodnie z warunkami Rezerwacji. com dł ugi okres bezpł atnego anulowania.
4. Zgodnie z warunkami Rezerwacji. com pł atnoś ć za usł ugi z tworzywa sztucznego.
5. Maksymalna ś wiadomoś ć , wsparcie techniczne i zarzą dzanie klientem przez Rezerwację . com
Negatywne momenty, któ re wpł ynę ł y na decyzję o odmowie usł ug hotelu Kanaka Lux:
1. Oferta przedstawiciela hotelu przejś cia na kontakt bezpoś redni bez poś rednictwa Rezerwacji. com
2. Wzrost kosztó w usł ug prawie 2-krotnie.
3. Odmowa rozliczenia w walucie lokalnej.
4.
Odmowa pł atnoś ci plastikowych. Wymó g przekazania zaliczki na konto osoby prywatnej bez udzielenia jej peł nomocnictwa.
5. Odmowa podpisania umowy wraz z dostarczeniem jej uwierzytelnionego odpisu.
6. Nieuważ ne, nieodpowiedzialne, a czasem chamskie traktowanie klienta.
W trakcie kró tkiej rozmowy z przedstawicielem wł aś ciciela hotelu odniosł o się wraż enie, ż e dla lokalnych organizatoró w wakacji najważ niejsze jest zdobycie pienię dzy. A potem - przynajmniej trawa nie roś nie! Co wię cej, pienią dze nie są mał e, za co ludzie nie są jeszcze przyzwyczajeni do ponoszenia odpowiedzialnoś ci. A są dzą c po licznych recenzjach w sieci, nie jest to pojedyncze „nieporozumienie”, ale prawdziwy stan rzeczy w sektorze kurortó w i turystyki na Krymie.
We wszystkich wymienionych przeze mnie punktach moż na by się zgodzić . Jednak ze strony przedstawiciela administracji nie był o najmniejszego zainteresowania. A to po zeszł orocznym fatalnym sezonie! Moż e sytuacja diametralnie się zmienił a?
Pienią dze pł ynę ł y jak rzeka, klienci stali się „jak brud”? Bynajmniej nie jest to raczej nie umieję tnoś ć , a nie chę ć do pracy, oparta na postsowieckim ś wiatopoglą dzie i banalnej ludzkiej oboję tnoś ci…
Swoją drogą , jak pokazał a praktyka, Booking gwarantuje. com są nieco przesadzone, co nie honoruje tej znanej organizacji.
PS Wię cej informacji w moim opowiadaniu „Historia nieudanej podró ż y”.
Powodzenia wszystkim!
Dokonaj wł aś ciwego, czyli TWOJEGO wyboru!
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …