Elitarny hotel sowiecki.

Pisemny: 3 lipiec 2013
Czas podróży: 27 — 30 listopad 2012
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Dobre terytorium. Jedzenie to dobra stoł ó wka (oferta jest naprawdę ską pa). Powietrze jest ś wietne.
Kierownik dział u rezerwacji raż ą co kł amie w oku, ż e nie ma pokoi, tworzą c wraż enie ruchliwego hotelu jesienią , uważ a ten hotel za swó j, a sam za wł aś ciciela hotelu, a goś ci hotelu imieniem. Bez wstydu ogł aszają c, ż e nie ma już pokoi z nowym remontem na okres jesienny, zmuszają c do rezerwacji pokoju ze starym sowieckim remontem w szalonej cenie, a po przybyciu do hotelu zdajesz sobie sprawę , ż e został eś kompletnie oszukany, bo w fakt, ż e liczba mieszkają cych w hotelu w tym okresie wynosił a 10-15 osó b, o zniż kach nie moż na mó wić … po prostu tego nie dają .
Rezerwują c pokoje przez hotel - czekasz na odpowiedź minimum 3 dni.

Ogó lnie rzecz biorą c, solidny, elitarny hotel sowiecki dla tych, któ rzy chcą czuć się uł omni, za te same pienią dze lepiej poszukać innego hotelu z lepszą obsł ugą i normalnym podejś ciem do siebie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (1) zostaw komentarz
аватар PPSosna
PPSosna

Witam! Jestem przedstawicielem hotelu. Aby w odpowiedzi udzielić prawidłowych i wiarygodnych informacji, chcemy wyjaśnić kilka punktów:
1) Kiedy odpoczywałeś? Nowa liczba pokoi jest obsługiwana tylko w okresie letnim (od maja do października). Ta informacja jest absolutnie jawna i nie ukrywamy jej przed nikim.
2) Odnośnie „sowieckiego remontu” pragniemy zaznaczyć, że na stronie hotelu ppsosna.com prezentowane są zdjęcia i panoramy pokojów, które są w pełni zgodne z rzeczywistością.
3) Ceny na Krymie w zasadzie nie są tanie, a wybór hotelu zawsze pozostawia się gościowi. Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby hotel „Pine Grove” stał się hotelem wybranym.
4) W przypadku rabatów, poza sezonem cena każdego pokoju jest obniżona co najmniej dwukrotnie. Ponadto w hotelu cyklicznie odbywają się różne promocje i oferty specjalne.
Życzenia gości dotyczące zniżek nigdy nie są ignorowane przez hotel.
5) Jeśli chodzi o odpowiedź działu rezerwacji na ponad trzy dni, przepraszam, jeśli tak było naprawdę. Ale aby wyjaśnić sytuację, jesteśmy gotowi skontaktować się z Tobą i omówić wszystkie negatywne punkty.
6) Nie napisałeś ani słowa o usłudze, ale zauważyłeś, że u nas jest źle. Chciałbym wiedzieć, dlaczego jest gorzej niż w innych hotelach na Krymie?
Dziękujemy za pozostawienie recenzji. Naprawdę doceniamy gości hotelu, w żadnym wypadku nie uważamy nikogo za "nazwanego" i jesteśmy wdzięczni wszystkim, bez wyjątku, którzy pozostawiają swój wybór w "Gaju sosnowym".

Wed, 10 Jul 2013, 17:13
аватар