Wakacje były zrujnowane.

Pisemny: 11 październik 2012
Czas podróży: 23 — 29 sierpień 2012
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
"Odpoczywaliś my" w tym hotelu z 3 letnim dzieckiem i babcią . 2-pokojowy apartament. . . Po przyjeź dzie wszystko bardzo nam się podobał o: rzeczy wniesione, szybko zał atwione, pię kne sale, pokó j dla 3+, ale nie byliś my specjalnie zdenerwowani. Morze, sł oń ce, LUX! Przede wszystkim poszliś my na basen.
Okazał o się , ż e jest strasznie zimno i jest cią gł y przecią g, wiatr jak na otwartym morzu. Kolejną niespodzianką jest lunch: w hotelowej restauracji nie ma menu dla dzieci, w ogó le nie ma co nakarmić dziecka. Jak w rodzinnym hotelu. Potem pojechaliś my nad morze i okazał o się , ż e w okolicy hotelu jest morze, ale plaż nie ma. To, co prezentowane jest na nasypie, nie moż na nazwać plaż ami: ogromne kamienie przy wejś ciu do wody, bł oto. Pojechaliś my do Oazy lub Lazurowego Wybrzeż a, tam jest bardzo dobrze, ale droga był a mę czą ca. Wieczorem zamó wiliś my kolację w pokoju i poszliś my na spacer. Gdy wró ciliś my do pokoju, czekał a na nas niespodzianka. Wszystkie naczynia dla dzieci (podam, był y umyte) i cał a podł oga w korytarzu pokoju był a pokryta mró wkami. Wyobraź sobie, ż e ł yż ka dla niemowlą t nie był a widoczna, ponieważ . Był a pokryta tymi owadami. Poszedł em na przyję cie. . . powiedzieli, ż e teraz zabiorą...zabrali. . . nastę pnego dnia to samo. Już przeklinam w recepcji, na któ rą powiedzieli mi "Jak chcesz to wyjdź ", mó wię "Chcę ". Został em poinformowany, ż e pokó j moż emy opuś cić wcześ niej, ale zostanie naliczona kara za utracone korzyś ci w wysokoś ci 1 dnia. Szczerze mó wią c, wcią ż był am gotowa zapł acić im dodatkowo, byle tylko opuś cić tę ambasadę PIEKŁ A na ZIEMI z moją rodziną .
Moja rada to nie marnuj pienię dzy na ten 2 * motel. Wszystkie plusy wnę trza przyć miewa oboję tnoś ć i chamstwo personelu, zaró wno w recepcji, jak i kierownika wyż szego szczebla.

Ż eby być obiektywnym napiszę "+" hoteli, nie ma ich wiele, ale są :
1. Ś niadanie w formie bufetu. Jedyne jedzenie w hotelu, któ re mogł oby nakarmić dziecko (pł atki zboż owe, kieł baski, makarony, ciastka). Oczywiś cie nie Turcja, ale bardzo dobrze na tle wszystkiego innego.
2. Kiedy mó wił em o niegrzecznoś ci personelu, w ż aden sposó b nie dotyczył o to personelu restauracji (kelnerzy, barmanó w). Zawsze mogli podgrzać dziecku jedzenie, byli bardzo uprzejmi, zawsze starali się pomó c. Jestem 5+
3. Labirynt dla dzieci (odpł atnie) i plac zabaw (bezpł atnie). Te dwa obiekty był y bardzo pomocne, ponieważ zadeklarowana animacja dla dzieci, zupeł nie nic. Pracują z dzieć mi w wieku 9-11 lat, każ dy mł odszy nie istnieje dla nich.
Wyglą da na to, ż e to wszystko.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał