1 paź dziernika 2020 r. zarezerwowaliś my pokó j za 7500 rubli dziennie. na okres ś wią t noworocznych od 31.12. 2020 do 01.02. 2021. Zgodnie z warunkami rezerwacji konieczna był a wpł ata zaliczki w wysokoś ci kosztu jednego dnia, co udał o się nam zrealizować .
10 grudnia, ponad dwa miesią ce pó ź niej, zadzwonił em do hotelu, aby zarezerwować dodatkowy pokó j dla moich znajomych. Potwierdzili mi moż liwoś ć , ALE dodatkowo wyrzucili informację , ż e !! ! UWAGA! ! ! 15 paź dziernika szef administracji Sewastopola nakazał wszystkim goś ciom hotelowym przedstawić zaś wiadczenie COVID-19 otrzymane nie pó ź niej niż.5 dni przed datą zameldowania.
Powiedzieć , ż e byliś my w szoku, to mał o powiedziane. O potrzebie zaś wiadczeń poinformowano nas prawie w przeddzień ś wią t, choć zarzą dzenie naczelnika Sewastopola datowane był o na poł owę paź dziernika.
Oczywiś cie byliś my zmuszeni anulować rezerwację , ponieważ nie spodziewaliś my się dopł aty do certyfikató w.
Poprosił em o zwrot peł nego kosztu za dzień , na co odpowiedział em, ż e w każ dym razie wstrzymali prowizję w wysokoś ci 5%. Nigdy nie otrzymał em odpowiedzi na mó j list, ż e hotel jednostronnie zmienił warunki umowy bez wcześ niejszego powiadomienia mnie. W rezultacie pienią dze został y zwró cone pomniejszone o tę prowizję .
Wyniki:
- hotel nie zadał sobie trudu, aby z wyprzedzeniem wysł ać klientom informacje o zamó wieniu szefa Sewastopola;
- gdybym nie ubiegał się o dodatkową rezerwację , nie wiadomo, kiedy bym o tym wiedział . Mogł aby się zdarzyć sytuacja, ż e otrzymał bym tę informację na mniej niż.7 dni przed przyjazdem, gdy PEŁ NA kwota za jeden dzień zostanie wstrzymana!! !
- hotel pozbawił nas moż liwoś ci dokonania rezerwacji gdzie indziej (np. oś rodek rekreacyjny, w któ rym certyfikaty nie są potrzebne), bo po 10 grudnia wszę dzie mó wiono nam, ż e miejsc już nie ma, co jest logiczne.
Ogó lnie wycią gnij wł asne wnioski.