Świetne miejsce na wypoczynek dla dzieci

Pisemny: 24 wrzesień 2011
Czas podróży: 19 — 28 sierpień 2011
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 7.0
Podobał o mi się : 1. doskonał a kuchnia! przez 10 dni ani jednego powtó rzenia i nie ma „prostych” potraw. Jest osobne menu dla dzieci, ale 2.5-letnie dziecko z powodzeniem i obficie jadł o z menu dla dorosł ych. 2. terytorium (z wyją tkiem budynku sztabowego). 3. wyposaż enie sal (hydraulika jest droga, sprawna, sprawna. Meble nowe, sprawne). 3. uprzejmoś ć personelu (proszę nie mylić z sympatią i pracowitoś cią ). organizacja wypoczynku dla dzieci (dziś - to moim zdaniem najlepsze wakacje dla dzieci w Ał uszcie). 4. plaż a. czysto, duż o leż akó w, basen dla dzieci, w porzą dku! nie podobał o mi się : 1. Recepcja Zdecydowanie! tak, panienki są pię kne, grzeczne, emocjonalne, ale! - każ de pytanie dosł ownie je zbija z tropu! na każ de pytanie jest tylko jedna reakcja - z zaję tym spojrzeniem zakop się w komputerze i szukaj czegoś , aż klient odejdzie. każ de pytanie trzeba powtó rzyć.2-3 razy i sprawdzić tę samą kwotę (np. spó ź nione wymeldowanie zamó wione 10 dni wcześ niej po prostu wprawił o personel w osł upienie i został o rozwią zane w dniu wyjazdu przez pokojó wki, zamó wienie na sucha racja ż ywnoś ciowa na 2 dni został a przeprowadzona podczas zał adunku w taksó wce i wyrzucona w drogę ). proś ba o przyniesienie kuchenki mikrofalowej do pokoju, któ ra pojawił a się w momencie rezerwacji w pierwszej pozycji (dziecko robił o sobie owsiankę we wł asnym zakresie) spowodował a ż ywy udział i 2 tuziny zapewnień egzekucji w jak najkró tszym czasie, ale na trzeciego dnia przyzwyczailiś my się do tego, ż eby się bez niego obejś ć . 2. salon kosmetyczny. wszystkie usł ugi wykonywane są mię dzy wizytami i na tle pracownikó w recepcji. 3. oś wietlenie ciał a. w celu racjonalnego wykorzystania energii elektrycznej w korytarzach budynku zainstalowano czujniki ruchu. ale są albo ź le ustawione, albo nie są wystarczają co czuł e, ale drogę z windy do pokoju trzeba był o pokonać w cał kowitej ciemnoś ci. czujnik zał ą czył się , gdy drzwi został y zatrzaś nię te (moż e to akustyczna? ).
Poza tym był y to niedogodnoś ci rzadko dostrzegane na tle udogodnień . Na przykł ad rezerwacja pokoju. Zarezerwował em jeden pokó j, przyjechał - nie został jeszcze zwolniony. W recepcji zł oż yli genialną ofertę : zostaw paszport jako depozyt, weź rę cznik i idź na plaż ę (godzina 13.30, sł oń ce pali, rodzina jest po pocią gu, bez ś niadania, rzeczy nie są posortowane , maluch musi spać od 13 do 15) rzeczywiś cie, w takiej sytuacji tylko plaż a i uratuje. Nasz numer nigdy nie został wydany (choć konkretny numer był zarezerwowany na 1.5 miesią ca), ale dzię ki Bogu zaoferowali 2 alternatywy do wyboru, wybrali. Nastę pnie bransoletki. W rzeczywistoś ci sł uż ą jedynie jako przepustka na plaż ę . W innych przypadkach wymagana jest ksią ż ka, nawet klucz z przywieszką z numerem nie jest odpowiedni (czyli wejś cie do jadalni). Jeś li jest huś tawka na stromiź nie i cywilizacji, wygodniej był oby rozdawać bransoletki z ż etonami i instalować czytniki przy wejś ciach. I karnet i dopł ata. usł ugi wykonywania takich bransoletek. A potem, formalnie, moż esz wypić kawę w barze na kredyt za pokó j, ale w rzeczywistoś ci to nie jest prawdziwe. I trochę nie zgadzaliś my się co do kategorii pokoi: wedł ug moich standardó w pokoje są mał e (przechodzą bokiem mię dzy rozł oż onym ł ó ż kiem a ś cianą ) i nie cią gną się za „apartamentem”, ale kompaktowoś ć rekompensowana jest czystoś cią i jakoś cią . Tak, i jest problem z sił ownią : w rzeczywistoś ci nie ma jej na terytorium. Musisz udać się do innego sanatorium i za opł atą .
Podsumowanie: ogó lnie bardzo godne. dzieci są po prostu ś wietne! wszystko jest wygodne i gdzieś , wedł ug europejsko-turecko-egipskiego. Ale jeś li zdarzają się poważ ne chwile, to wypowiadaj je z duż ym wyprzedzeniem, codziennie rano i wieczorem przypominaj o nowej zmianie w recepcji, ostrzegaj pokojó wki wieczorem i zawsze miej rezerwę : )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał