tak sobie

Pisemny: 17 czerwiec 2013
Czas podróży: 13 — 16 czerwiec 2013
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 6.0
Zatrzymał em się w budynku Camelot. Ogó lnie rzecz biorą c, na temat hotelu był y niejednoznaczne wraż enia: z jednej strony naprawdę dobry, wygodny hotel, z troskliwą obsł ugą , ogó lnie rzecz biorą c, jest doś ć zgodny z czterema gwiazdkami ś ró dziemnomorskimi. Ł adny basen, dobre menu w restauracji, pracownicy sł uchają pró ś b i starają się dostosować .
Z drugiej strony są niuanse. Poczucie, ż e kierownik hotelu prowadził kiedyś jakieś sowieckie sanatorium, albo szał as w sektorze prywatnym. Bo personel, choć uważ ny, czasami po prostu nie rozumie specyfiki obsł ugi w hotelach i nie rozumie, ż e pewnych rzeczy po prostu nie da się zrobić .
Mogą zapukać do drzwi i powiedzieć „posprzą tajmy to szybko, nie bę dziesz nam przeszkadzać ”. Nie bę dę im przeszkadzał !

W restauracji mogą powiedzieć „no có ż , dlaczego stawiasz tu brudny kubek, nie widzisz, to jest czysty stó ł ? ”.
Ogó lnie rzecz biorą c, uwagi do klientó w są praktycznie normą w hotelu. „Nie siadaj przy tym stole”, „nie wskakuj do basenu z bryzgami”, styl komunikacji mię dzy personelem a klientami nie jest do koń ca znajomy, ale trochę sowiecko-sanatorium. Hortatorski. I widać , ż e ludzie nie robią tego celowo, ale po prostu nikt ich nie nauczył innego, normalnego stylu pracy. Z tego powodu czasami masz wraż enie, ż e albo jesteś w obozie pionierskim, albo jesteś komuś coś winien po przybyciu tutaj.
Rę czniki w pokoju, te same, któ re raczył y wyjechać „z
na jedną "przez cztery dni mojego pobytu tam nigdy się nie zmieniał y. Poś ciel - też . W ł azience nie ma szamponó w, mydł a, serwetek, zwykle dla hoteli czterogwiazdkowych, na stanie - te same nieszczę sne rę czniki (trzy sztuki na osoba: na twarz, na ciał o i leż eć na podł odze wychodzą c z prysznica, co nie jest zł e), suszarka do wł osó w, papier toaletowy (dzię ki Bogu).
Ogó lnie gospodarka powinna być ekonomiczna, a wszystko to...
W pozostał ej czę ś ci wszystko nie jest zł e. Pokoje są czyste, są klimatyzatory (nawet ciche), TV kablowa, Wi-Fi - sporadycznie, ale za darmo. Z jakiegoś powodu w pokojach nie ma krzeseł , foteli, niczego, na czym moż na by siedzieć i pisać , pracować przy komputerze - podobno uważ a się , ż e ł ó ż ko wystarczy. Basen jest pię kny i ogó lnie hotel jest pię kny, woda w basenie jest czysta. Nie ma windy. Pię ć minut spacerkiem do morza jednak z powrotem - pod gó rę . Ceny w hotelowej restauracji są dwa do czterech razy wyż sze niż w restauracjach na wsi, ale to normalne.

Ogó lnie mieszane wraż enia: hotel moż na polecić tym, któ rzy rzadko przebywają w czterogwiazdkowych hotelach w Europie i nie domagają się szczegó lnej prywatnoś ci i niepozornoś ci personelu, a gotowi są znieś ć mał y pionierski obó z dla ze wzglę du na cał kiem akceptowalny komfort. Ocenił em "7" (dobry hotel, ale jest kilka komentarzy), chociaż dla mnie osobiś cie te komentarze są doś ć krytyczne, a jeś li wybieram się na poł udniowe wybrzeż e Krymu, raczej nie uznam tego za miejsce gdzie chciał bym się zatrzymać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał