Nowoczesny hotel, ale niegrzeczny personel?

Pisemny: 13 sierpień 2019
Czas podróży: 7 — 27 sierpień 2019
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Nowoczesny budynek, zadbany teren hotelu. Ale, ku mojemu wielkiemu ubolewaniu, prostacki i lekceważ ą cy personel (administrator i szef pokojó wek). Za cenę wakacji zbliż oną do drogiej Turcji (do kosztó w utrzymania trzeba doliczyć jedzenie) dostajesz negatywne emocje ze wzglę du na chamską obsł ugę . Jednocześ nie sami pracownicy zawyż ają z tobą sytuację konfliktową , zamiast przepraszać i poprawiać wł asne bł ę dy.
Konkretnie, w moim przypadku balkon nie był sprzą tany przez tydzień ; aby skorzystać z usł ug ich pralni, zaproponowano mi, ż e pó jdę do sklepu i kupię torbę na rzeczy, chociaż ta torba jest w pomieszczeniu administracyjnym (dowiedział em się pó ź niej). Ale to, co mnie najbardziej ucieszył o))) był o, gdy usł yszał em obraź liwą dyskusję na mó j temat przez administratora i szefową pokojó wek.
W pokojach nie ma suszarki, talerzy, internet bardzo ź le ł apie w pokoju, był o tylko dobrze w toalecie)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар