Dziwny hotel w Żytomierzu

Pisemny: 25 lipiec 2017
Czas podróży: 22 — 23 listopad 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Zatrzymał em się w hotelu na jedną noc w listopadzie 2016 r.
Pokó j standardowy został zarezerwowany telefonicznie na 5 dni przed wizytą bez przedpł aty.
Już na tym etapie zaczę ł y się dziwactwa. Zaoferowano mi pokó j za 1000 hrywien. Przy odprawie okazał o się , ż e ten sam pokó j moż e kosztować.850 hrywien bez wizyty w kompleksie SPA, ale nie poinformowali mnie o tym telefonicznie, mó wią c, ż e cena minimalna to 1000.
Hotel poł oż ony jest na obrzeż ach miasta. Wygodnie jest dzwonić z kijowskiej autostrady. Po drugiej stronie ulicy od hotelu znajduje się duż a stacja benzynowa OKKO.
Parking dla goś ci hotelowych jest bezpł atny. Ponadto samochó d moż na pozostawić zaró wno na dziedziń cu hotelu, jak i przy wjeź dzie do miasta.
Rozliczenie nastą pił o bardzo szybko.

Moż esz zapł acić kartą .
W mojej pamię ci jest to pierwszy hotel, w któ rym jednocześ nie uż ywany jest zaró wno klucz mechaniczny, jak i karta elektroniczna. Klucz otwiera drzwi do pokoju, a karta sł uż y do wł ą czania prą du. To nie jest zbyt wygodne.
Są dzą c po zamkach, wcześ niej drzwi otwierano za pomocą karty, ale teraz ta opcja nie dział a.
Numer pasuje do zdję cia na stronie.
W pokoju unosi się zapach dymu tytoniowego, mimo ż e wewną trz hotelu obowią zuje zakaz palenia.
Izolacja akustyczna w pomieszczeniu jest sł aba: sł ychać wszystko, co dzieje się na korytarzu.
Kiedyś wnę trze pokoju był o bardzo ciekawe, teraz wyglą da na „zmę czone”.
Ł ó ż ko jest szerokie i wygodne.
Oś wietlenie jest normalne.
Telewizor LCD z minimalnymi kanał ami i bardzo sł abą jakoś cią sygnał u. Nie ma co oglą dać .
Prę dkoś ć internetu przez Wi-Fi jest akceptowalna, sygnał jest stabilny, moż na oglą dać filmy.
W mini-barze są dwie lub trzy butelki napojó w i czekolady.
Ł azienka wyglą da bardziej nowocześ nie niż pokó j.
Dobry prysznic, suszarka do wł osó w, dobre oś wietlenie.
Z akcesorió w ką pielowych - trzy rę czniki na osobę , 2 szlafroki, 2 pary jednorazowych kapci, 2 jednorazowe szczoteczki, 2 tubki pasty do zę bó w, szampon, ż el pod prysznic.
Szlafroki umyte, ale stare, poplamione. Nie chcę tego nosić .
Kabina prysznicowa jest bardzo wygodna, ale przez cał y czas mojego pobytu nie był o w niej ciepł ej wody, podobnie jak w umywalce. Był o bardzo ciepł o. Ale nie był o gorą co! Nawet po tym, jak kran był otwarty przez 15 minut, a woda spł ywał a.

Jak na hotel, któ ry pozycjonuje się jako kompleks SPA, jest to bardzo dziwne!
Ś niadanie jest wliczone w cenę pokoju.
Do restauracji dotarł em 30 minut po rozpoczę ciu ś niadania. W tym czasie wszystkie pozostał e naczynia był y już zimne, ponieważ pod pojemnikami na ż ywnoś ć nie ma ogrzewania.
Są dzą c po pustych talerzach na stoł ach dystrybucyjnych, okoł o 20 procent naczyń był o już skoń czonych i nikt nie pomyś lał o ich odnowieniu.
Prawie na wszystkich stoł ach w holu leż ał y brudne naczynia po goś ciach, któ rzy już zjedli ś niadanie. Nie był o kelneró w. Nikt go nie usuną ł . Został y tylko 3-4 czyste stoł y. Bardzo smutny widok.
Jedzenie jest mniej wię cej w porzą dku. Ś rednia jakoś ć „Linia szwedzka”.
Nie ma kawy. Tylko torebki herbaty. Co wię cej, do mieszania cukru proponuje się uż ywać nie ł yż eczek, któ rych w ogó le nie ma, a drewnianych patyczkó w! Kolejna osobliwoś ć dla hotelu, w któ rym „standardowy” pokó j kosztuje 1000 hrywien.
Okoł o 10 minut po rozpoczę ciu ś niadania pojawił się kelner, zdją ł brudną obietnicę z 3-4 stolikó w, zostawił wszystko tak, jak był o na reszcie i spokojnie wyszedł .
Osobno warto wspomnieć o strefie SPA. Posiada kilka rodzajó w wanien (zaró wno suchych, jak i mokrych), mał y basen, gabinety do masaż u i zabiegó w SPA, bar ze stolikami.
Woda w basenie jest czysta i chł odna. Ł azienki są ró wnież doś ć czyste.
Tutaj moż esz wygodnie odpoczą ć , ale nie ma specjalnych ozdobnikó w.
Pod prysznicem nie był o ciepł ej wody, tylko ciepł a woda.

Moim zdaniem zgodnie z poł ą czeniem „cena-jakoś ć noclegu-jakoś ć obsł ugi” hotel zasł uguje na bardzo niską ocenę . Koniecznoś ć obniż enia ceny lub poprawy jakoś ci usł ug
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał