Straszna obsługa, niehigieniczna, niegrzeczna postawa

Pisemny: 29 czerwiec 2016
Czas podróży: 11 — 27 może 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 7.0
To koszmar za niewystarczają co wysoką cenę (lepiej i taniej jest Turcja i Egipt). Jak moż esz polubić ten hotel? Pozytywne recenzje są wyraź nie przygotowane na zamó wienie lub napisane przez samych pracownikó w!! !
Okoł o godziny 20.00-21.00 24 czerwca wyszliś my z pokoju na 3 pię trze i znaleź liś my na korytarzu mł odą (40 l. ) leż ą cą nieprzytomną kobietę i kilku urlopowiczó w obok niej. Mę ż czyzna leż ał obok niej i krzyczał „Pomocy, Julia oddychaj, wezwij karetkę i tak dalej”. Kobieta był a ze swoją mał ą có reczką , któ ra pł akał a i ktoś sił ą wepchną ł ją do pokoju i powiedział , ż eby nie wychodził a i nie czekał a. Kobieta nie oddychał a, nie poruszał a się i zaczę ł a sinieć . Natychmiast wezwano karetkę , ale okazał o się , ż e w okresie ś wią tecznym w tej wiosce nie ma lekarzy, a najbliż szy jest gdzieś.25 km. Lekarz był oczekiwany 40 minut, kilka razy dzwonili do karetki, ale nawet nie odpowiedzieli nam jasno, ile się spodziewać . Przez cał e 40 minut wczasowicze starali się jej pomó c, robili masaż serca, sztuczne oddychanie, mierzyli jej tę tno (instrukcje przekazał a telefonicznie koleż anka jednego z wczasowiczó w - lekarz pogotowia), wachlowali ich rę cznikami (był o niesamowicie gorą co i duszno na korytarzu). Serce zatrzymał o się kilka razy, ale zaczę ł o się , przyjechali lekarze i po 10 minutach stwierdzili zgon.
Oburzona, a potem przez cał y ten czas nikt z personelu hotelu nawet się nie pojawił , kobieta został a porzucona na ś mierć na ś rodku korytarza. Administratorzy ukryli się na pierwszym pię trze i nie brali udział u, nie pomagali bliskim, nie uspokajali wczasowiczó w. Po przybyciu karetki na korytarzu leż ał o martwe ciał o, nawet nie zakryte. Niektó rzy wczasowicze po szoku bali się pó ź niej iś ć korytarzem, nawet dzieci to widział y.

Obsł uga jest obrzydliwa, stosunek do wczasowiczó w chamski, poczucie, ż e jesteś im coś winien, a nie pł acisz!!! !
Odpoczywaliś my tam prawie trzy tygodnie w czerwcu 2016 roku. Dopiero w ostatnich trzech dniach udał o nam się wyjś ć wieczorem na spacer (bez przesady). Na terenie jest tak duż o komaró w i much, ż e nie moż na był o siedzieć nawet w cią gu dnia przy basenie. Na skargę do administratoró w i wymó g przetworzenia terytorium administrator Svetlana krzyczał !! ! , ż e nic nie mogą zrobić , zostali ró wnież ugryzieni. Przetwarzane tylko w cią gu ostatnich kilku dni naszego „odpoczynku”. To naruszenie norm sanitarnych, o któ rym nikt tutaj nie sł yszał .
Po zameldowaniu dostaliś my tań sze, okropne, odrapane pokoje. Poprosiliś my o droż sze pokoje o lepszym ukł adzie. Ci sami administratorzy odmó wili nam przyję cia nas w nich, motywują c zatrudnienie pokoi. Już myś leliś my o przeprowadzce do innego hotelu, ale nadal dostaliś my pokó j na poddaszu, codziennie dokł adnie sprawdzaliś my iloś ć dostę pnych pokoi, zawsze przynajmniej 4 pokoje był y wolne!!!!! ! ! Ostatniego dnia chcieliś my przedł uż yć nasz pokó j za opł atą do godziny 15.00 (ponieważ wymeldowują się o 10.00), do czego dosł ownie usł yszeliś my od administratora Swietł any „Oczywiś cie, ż e nie, pokoje są już zarezerwowane”. Myś lę , ż e powodem jest to, ż e mimo wszystkich niedocią gnię ć staraliś my się z nimi skontaktować , ponieważ byliś my przyzwyczajeni do innych warunkó w wypoczynku i innej usł ugi. Wyszliś my na począ tku czwartego i poszliś my obejrzeć pokoje, nasz pokó j i pię ć innych pokoi był o darmowe!
Sprzą tanie powinno odbywać się co 5 dni, ale sprzą tano nas tylko 2 razy w cią gu 17 dni! Bez papieru toaletowego, bez workó w na ś mieci.

Odrę bną kwestią jest odż ywianie. Na ogromny hotel jest 8 straganó w z jedzeniem, wię c są ogromne kolejki i brakuje jedzenia. Posił ek trwa godzinę , przychodzisz pó ł godziny przed koń cem, potem już prawie nie ma nic do dodania, mó wią , ż e to koniec. Przyjeż dż asz punktualnie, stoisz w kolejce 15-20 minut, ludzie przyszli w pó ł godziny i ustawili się w kolejce. Na weekend nie był o wystarczają cej liczby stoł ó w i naczyń (zawsze brudnych i tł ustych). Ludzie stali i czekali, aż ktoś skoń czy posił ek i sami zmyli brudne naczynia. Zł oż yliś my skargę na takie warunki, do któ rych administrator Angelica wysł ał nas do jedzenia gdzieś na skarpie.
Hał aś liwe pijane firmy nieustannie siedzą przy basenie i piją alkohol, a to w cią gu dnia, kiedy ką pie się tam wiele dzieci. Ludzie bez opasek hotelowych chodzą po terenie, gdzie administratorzy i ochrona patrzą niezrozumiale.
Nie otrzymaliś my paragonu ani innego dokumentu wpł aty, już wysł ał em reklamację do sł uż by fiskalnej!
Nie moż esz tam odpoczą ć . Tutaj otrzymasz chamstwo, chamstwo, nieodpowiednie warunki i obsł ugę od czasu czerpania za duż o pienię dzy.
Jeś li wł aś ciciele nie zastą pią personelu i niczego nie zmienią , przestaną do nich chodzić .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał