Zaniedbania wobec ludzi

Pisemny: 15 lipiec 2021
Czas podróży: 1 lipiec 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
O samym pensjonacie nie mogę nic powiedzieć , bo nawet nie wyszł o. Sytuacja jest taka. . . 21.10. 21 wezwał rezerwację tutaj pokoju dla 4 osó b od 21.07 do 28.07. Powiedzieli, ż e są wolne pokoje, zapytali kogo zarezerwować . Rezerwacja został a dokonana i zapytał em, gdzie zresetować przedpł atę , na co mi odpowiedzieli, aby oddzwonić.15-go, a nastę pnie zresetować przedpł atę . W efekcie dzwonię.15-go i dowiaduję się , ż e na to nazwisko nie ma rezerwacji i nie ma wolnych numeró w, a odpowiedź jest w niegrzecznej formie. W efekcie rodzina został a bez zarezerwowanego pokoju iz zakupionymi biletami na pocią g. Moż e sam pensjonat jest normalny, ale administratorka w telefonie jest szczerze prostacka i nie moż e w ż aden sposó b pracować z ludź mi. Ponieważ pensjonat straci tylko klientó w. Dlatego jeś li wybierasz się do tego pensjonatu, to nie ma sensu rezerwować z wyprzedzeniem, moż esz przyjś ć i po prostu zostać na ulicy.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał