Brudny hotel z nieprzyjemnym personelem. Już nie polecam!

Pisemny: 14 sierpień 2021
Czas podróży: 26 lipiec — 12 sierpień 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Zatrzymał em się tu drugi rok z rzę du. Pierwszy raz napisał em dobrą recenzję na pozytywną , biorą c pod uwagę opł atę za 10 dni od animatora Aliny. W tym roku był o 17 dni. Powiedzieć , ż e istnieją tylko wady, to nic nie mó wić . Pokojó wka to cichy horror. Jest oburzona wł osami na dywanie, przychodzi do sprzą tania z wielką niechę cią , kiedy jest jej wygodnie i ź le sprzą ta, toaleta jest zardzewiał a. . Dwukrotnie nasz junior suite był zalany deszczem przez zamknię te m/n drzwi, wię c ja czekał na nią . Przyszł a wyż ymać dywany i kazał a zamó wić sprzą tanie nastę pnego dnia. Nie zawracał em sobie gł owy czę stymi sprzą taniami. Wyję ł a ś mieci i poś cielił a ł ó ż ka. Ale w przeddzień wyjazdu, wieczorem oddał em klucze administratorowi, bo. musieliś my wyjś ć . Administrator Julia i księ gowa udali, ż e mnie nie rozumieją i posprzą tali. Chociaż wszystkie sprzą tania są wył ą cznie na twoją proś bę , po prostu przeszli przez pokó j, czynią c mnie "przyjemnym". A rano już o 9.30 zadzwonił a do mnie Julia z przypomnieniem naszego wyjazdu.
Potem przyszł a o 11:00. przy ś niadaniu osobiś cie, mó wią c, ż e przed 12 musimy opuś cić ich pokó j. Ale na stronie internetowej i regulaminie dział alnoś ci hotelowej jest napisane o godzinie 12:00 wyjazdu io godzinie 14:00. osada. Moje 2500 UAH dziennie koń czy się o godzinie 12! Ale Julia poszł a dalej: kazał a pokojó wce, synowi i innemu pracownikowi wynieś ć ł ó ż eczko z pokoju. Pokojó wka zareagował a na moje uzasadnione ż ą danie opuszczenia pokoju na 5 minut w ten sposó b: zadzwonił a do Julii z krzykiem: „Nie da mi ł ó ż ka! ” ”. Wyszliś my z pokoju o 11:50. Okazuje się , ż e zatrzymał a się grupa turystó w, któ rzy mają za mał o mebli. Smutek… Nie sł yszał em ż adnych przeprosin za pokojó wkę i takich nielegalnych dział ań od administratora. Tylko, ż e zrobił a wielką przysł ugę , umieszczają c ł ó ż eczko w naszym junior suite.
Jedzenie jest bardzo monotonne, kucharz nie umie gotować i nie pró buje. Pytają o preferencje, ale prawie nie sł uchają .

Kelnerzy mają jednego i jednego. Wszystko. Zapominają zabrać ze sobą sztuć ce, só l i pieprz (oszczę dzają i nie kł adą na stoł ach). Kiedyś kelnerka skarcił a mnie za to, ż e zamiast czekać , aż zagotuje wodę , poprosił am kogoś innego o przyniesienie herbaty.
Animacja w tym roku jest sł aba. Administracja oszczę dza na nagrodach. Wcześ niej uczestnicy otrzymywali lody, teraz tylko zwycię zcy. Ś miesznie też jest z lodami – czasem dają nieograniczone, czasem oszczę dzają i mó wią , ż e takie zasady istniał y od zawsze.
A co najważ niejsze: nie zostawiaj rzeczy do wyschnię cia na balkonie - bę dą rdzewieć . Wszystkie biał e rzeczy mam w zardzewiał ych smugach. Jest to 3-kondygnacyjny budynek z panelami sł onecznymi. Julia milczy na ten temat, ale na pró ż no: klienci tego nie wybaczają .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (4) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU
  • Brudny hotel z nieprzyjemnym personelem. Już nie polecam!

ZOBACZ TEŻ