Dzięki za doświadczenie!

Pisemny: 28 lipiec 2018
Czas podróży: 1 — 15 lipiec 2018
Zatrzymał em się w tym oś rodku z rodziną . Niejednoznaczne...Terytorium jest uszlachetnione i dobrze utrzymane. Personel z wymuszonym uś miechem jest mił y, ale dopó ki nie zapł acisz za pobyt. Potem wszystko na ciebie i twoje problemy/pytania spluwają .
Zadbane terytorium, jak ekran na oczach, zamyka istnieją ce problemy: przerwy w dostawie wody; niebezpieczna elektryka - gniazda iskrzą , przerywacze wybijają ; w pobliż u wyjś cia z terytorium na plaż ę ś cieki wypł ywają z przelewają cego się kanał u z klombu; nie ma mowy o sprzą taniu pokoi, poś ciel wydawana jest na cał y pobyt i nie jest zmieniana.
Szczegó lną uwagę zwró cono na „bezpieczeń stwo mieszkań có w” – przy wszystkich wejś ciach/wyjś ciach widnieją groź ne ogł oszenia, ż e ​ ​ teren jest PRYWATNY i za odwiedzenie grozi kara w wysokoś ci „TRZY TYSIĄ CÓ W”, nawet powiesili sprę ż ynę na bramie od strony bramy. plaż y, któ rą pieszczą cał ą dzielnicę i rzekomo uniemoż liwiają nieautoryzowanym goś ciom wejś cie na teren bazy.

Cechą tej bazy są tabliczki informacyjne o mandatach. Myli legalnoś ć dział alnoś ci. . . W recepcji nie ma cennika, nie przekaż ą dokumentó w pł atniczych, nie ma też sprzę tu kasowego. Księ ga goś ci to zeszyt w kratkę , ale od razu leż y w recepcji (w zwią zku z tym nie ma też rejestracji dla goś ci).
Za plecami administratoró w, tł um w recepcji, jest ś ciana z tymi samymi ostrzeż eniami, czego nie robić , w przeciwnym razie dostaniesz grzywnę w wysokoś ci „TRZY TYSIĄ CE”. Za kilka dni pobytu w bazie chcę podarować te „TRZY TYSIĄ CE”, wystarczy umieś cić to wszystko na osobnym stoisku informacyjnym, albo lepiej zrobić foldery informacyjne z regulaminem pobytu i umieś cić je w swoich pokojach baza.
Nie ma sensu domagać się usunię cia jakichkolwiek komentarzy ze strony administracji i jest obarczone uż yciem sił bezpieczeń stwa.
Zarzą dzanie (wł aś ciciel/wł aś ciciel! - to teren prywatny) jest absolutnie nieodpowiednie i nie jest zorientowane na klienta. Nie moż esz z nimi rozmawiać na wysokim tonie. Nie waż się podnosić gł osu do mistrza i ż ą dać czegoś (pomyś l tylko, ż e zapł acił eś pienią dze)! Zamiast rozwią zywać sytuacje konfliktowe i natychmiast usuwać wykryte uwagi, groż ą wezwaniem organó w bezpieczeń stwa i wydaleniem ich z terenu bazy. Brak rekompensaty / komplementy za spowodowane niedogodnoś ci, a tym bardziej przeprosiny nie bę dą czekać . Nigdy nie widział em takiego chamstwa w branż y hotelarskiej! Dzię ki za doś wiadczenie!
Rady dla tych, któ rzy zdecydują się na wypoczynek w Oś rodku Wypoczynkowym „Majak” – nie pł acą od razu za cał y pobyt. Pierwsze wraż enie jest zwodnicze, a wydane ś rodki, w przypadku wcześ niejszego wyjazdu, nie zostaną Ci zwró cone. Nie jest jasne, na jakiej podstawie, ale kierownictwo bazy zastrzega sobie takie prawo.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał