Dobra lokalizacja i pokoje, zła obsługa?

Pisemny: 7 wrzesień 2017
Czas podróży: 17 — 27 sierpień 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Wszystko, co nie jest zwią zane z obsł ugą - na wierzchu. Ś wietna lokalizacja, tuż nad brzegiem morza. Czysta, zadbana plaż a, stał e parasole, bar na plaż y. Leż aki kupujesz rano na cał y dzień .
Odpoczywaliś my w towarzystwie 13 osó b, wynaję liś my cztery pokoje. Pokoje są przestronne, meble, poś ciel dobra. Szafa w przedpokoju, z jakiegoś powodu bez drzwi, wię c we wszystkich pokojach. Telewizor jest mał y 22-24", jest klimatyzacja, wszystko dział a.
Nie ma sprzą tania. Zupeł nie nie. Znak „proszę usuną ć ” nic nie znaczy. Kiedyś , po wyjś ciu na przyję cie, przyszł a sł uż ą ca. Przejechał a mopem na ś rodku pokoju. Plaż a jest piaszczysta, wszę dzie piasek - podł oga, ł ó ż ko, ł azienka. Rę czniki i poś ciel nie był y zmieniane przez 10 dni ani razu. Sami zamiatali i myli podł ogę . Przy cenie pokoju na ś rednim europejskim poziomie jest to nieprzyjemnie uderzają ce.

Na recepcji jest jeden sejf dla wszystkich, pod tym wzglę dem wszystko jest jasne, piszesz paragon, oddajesz rzeczy, ż adnych ekscesó w.
O jedzeniu. Koszt jedzenia jest ś redni. W samej wiosce za tę kwotę w każ dej restauracji dostę pne jest menu lunchowe. Ś niadanie nie jest smaczne, prawdopodobnie dlatego, ż e jest wliczone w cenę pokoju. Jedliś my w altanie, jedzenie jest z gó ry przykryte, przychodzisz o 9.00 - wszystko jest zimne. To jest systemowe. Herbata. . . Przezroczysta, jasnofioletowa, sł odko sł odka zimna substancja. Ilu nie prosił o kelneró w, aby nalali przed nami herbatę , przynieś li ją w czajniczku - beznadziejnie.
I dalej. Siedzenia w altanach cią gle się zmieniają , zapominają c o tym powiedzieć . Podeszli do ich stolika - sześ ć porcji zamiast czterech. Zjedliś my nasze porcje - wyszł o, ż aden z kelneró w nie podszedł , nie powiedział , ż e przesadzano nas lub ktoś był z nami zasadzony - nic. . .
Pod koniec wakacji miał em doś ć zimnej kolacji, trzy osoby odmó wił y i poprosił y o zwrot pienię dzy. Pienię dzy nie zwracali, argumentują c, ż e przez nas zniknę ł y jakieś mityczne obiady, ż e nie usiedliś my, gdzieś się nie przeprowadziliś my, ż e przez nas trzeba wyrzucić jedzenie. I podzię kuj, ż e nie odmó wiliś my ci tych pienię dzy...Dziwna i wyją tkowo nieprzyjemna sytuacja...
Niestety czynnik ludzki nie pozwolił nam w peł ni korzystać z zalet tego hotelu. Mają wszystko co niezbę dne do peł nego i komfortowego zakwaterowania turystó w, kultura komunikacji i jakoś ć obsł ugi niestety to za mał o.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał