Od administratora - całkowita obojętność i chamstwo wobec gości

Pisemny: 1 wrzesień 2017
Czas podróży: 1 — 11 sierpień 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Hotel wyglą da dobrze na zewną trz. Gdy wejdziesz do ś rodka, wszystko staje się bardziej gó wniane. Starszy niegrzeczny administrator przy ladzie, noszą cy okulary – nie widzi, nie sł yszy, nie czuje, nie ma elementarnej kultury komunikacji. Brak uwagi na goś ci, w odpowiedzi na pytania - przez zaciś nię te zę by "Uspokó j się - dowiesz się ! ". Niezwykle zł y odbió r i postawa.
Jak się spotkają , tak bę dzie dalej.
Bardzo się ucieszył am, ż e GALCHONOK jest jedyną bazą w pierwszej linii Zatoki, gdzie są w ten sposó b niegrzeczni, wyś wiadczają c przysł ugę podczas spotkań wczasowiczó w. Goś cie nie są tu mile widziani, są po prostu ignorowani.
Kultura goś cinnoś ci jest na najniż szym poziomie.
W innych bazach - Veterok, Brigantine, Aphrodite - spotkali się bardzo otwarcie i ż yczliwie.
„Galchonok” – przykł ad niskiej kultury obsł ugi i chamstwa personelu
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał