niewystarczający personel

Pisemny: 4 lipiec 2018
Czas podróży: 25 czerwiec — 5 lipiec 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
2 miesią ce przed wakacjami zarezerwowaliś my przez biuro podró ż y 2 pokoje NA PIERWSZYM PIĘ TRZE Z WIDOKIEM NA BASEN I OBOK SIEBIE. Po przybyciu do hostelu przez kilka godzin czekali na rozliczenie. Kiedy w koń cu zaczę li nas zał atwiać , okazał o się , ż e jeden pokó j był na pierwszym pię trze, drugi na drugim. Ku naszemu niezadowoleniu administratorka zasugerował a, abyś my skontaktowali się z jej biurem podró ż y (Hollywood Travel - też nie warto się kontaktować ). Ta opcja nam nie odpowiadał a i zaproponowaliś my administratorowi zwrot pienię dzy za nasz pobyt i rozejś cie się , dziewczynie to się nie podobał o i pobiegł a do nas zwolnić pokó j na pierwszym pię trze. W rezultacie osiedlili się na pierwszym pię trze, choć nie w pobliż u. Administrator powiedział nam: co to za ró ż nica, na któ rym pię trze mieszkać ? Odpowiedzieliś my, ż e nie chcemy, aby dzieci biegał y po schodach (dzieci 6 i 7 lat), na co nam powiedział a, ż e ​ ​ mamy już dorosł e dzieci i są one cał kowicie niezależ ne. W przedostatni dzień wakacji obie rodziny odpoczywał y przy basenie, dzieci pł ywał y, spacerował y po basenie, w pewnym momencie pracownik kempingu przy basenie otworzył wł az bez ż adnego oznaczenia i bez ostrzeż enia kogokolwiek ( wł az ma ok. 1*1 m kwadratu), nasze dziecko idą c wzdł uż basenu nie widział o wł azu i wpadł o do niego, dzię ki Bogu sprawa zakoń czył a się otarciami, choć mogł o się skoń czyć zł amaniami. Administratorka kategorycznie odmó wił a udzielenia pomocy, wezwał a dziecko po karetkę i przyznał a się do winy. Zamiast tego ten, któ ry powiedział , ż e nasze dzieci są cał kowicie niezależ ne, powiedział , ż e musimy stale trzymać je za rę kę i monitorować .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар