Chciałbym to lepiej.

Pisemny: 19 wrzesień 2018
Czas podróży: 17 — 21 wrzesień 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 5.0
Zatrzymał em się w tym hotelu podczas podró ż y sł uż bowej. Pokó j deluxe nie speł nia kryterió w. Tak, duż e i przestronne, ale przepraszam, z odrapanymi meblami i zł ą hydrauliką . Sprzą tanie odbywa się tylko na osobistą proś bę , jak ró wnież zmiana rę cznikó w. Na szczegó lną uwagę zasł uguje ś niadanie. Wszystko zaczyna się od wydawania kuponó w przez administratora, któ ry nie wie, jak wrę czać jeden na co dzień lub od razu na cał y okres pobytu. Ś niadanie, wedł ug administratora, zaczyna się o 8:30 - jeś li nie spieszysz się do pracy, nie jest to krytyczne. Mieszkają c 5 nocy w hotelu przed godziną.9:00 nie moż na był o zjeś ć ś niadania, za ś niadanie odpowiada dwó ch pracownikó w - kucharz i barman, któ rzy uwielbiają spać . Ale to poł owa kł opotó w, najważ niejsze jest to, ż e ś niadanie, któ re jest wliczone w cenę , nie moż e być zjedzone, suszone frytki i obrzydliwa jajecznica na ogniu, wię c przygotuj się na wybó r czegoś z menu. Osobno o menu. Z ponad 50 artykuł ó w, 20-30% jest na stanie. Wraż enia, ż e ​ ​ wł aś ciciel po prostu nie ma czasu na tego typu dział alnoś ć . Serdecznie ż yczę powodzenia i pomyś lnoś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał