Całkowita niezgodność

Pisemny: 29 grudzień 2015
Czas podróży: 5 — 19 grudzień 2015
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 4.0
Strona wskazuje, ż e kompleks sanatoryjno-uzdrowiskowy „Victor” ma kategorię.4 ****. Absolutne kł amstwo. Zwykł y „obiekt zakwaterowania”, certyfikat kategoryzacji wisi w ich lobby.
Leczenie. Powoł any lekarz prowadzą cy w pierwszej kolejnoś ci zaczą ł oferować suplementy diety „w przystę pnych cenach”, któ re pomogą „radzić sobie ze wszystkimi dolegliwoś ciami”, co ś wiadczy o jego niekompetencji i kwalifikacjach. Medyczny „korpus”, jeś li w ogó le moż na go nazwać „korpusem”, to pracownicy w biał ych fartuchach siedzą cy na ł awce w korytarzu w czasie wolnym, nie puszczają cy telefonó w i energicznie omawiają cy na gó rze najnowsze wiadomoś ci ich gł osó w. W dzień wolny, kiedy personel nie jest szczegó lnie nadzorowany, z gabinetu moż na wyczuć pachną cy zapach smaż onych ziemniakó w i ogó rkó w - sł uszny obiad. Budynek jest w remoncie, wię c wokó ł niego chodzą budowniczowie w brudnych ubraniach, kilka razy z pokoi, któ re naprawiają , unosił się zapach dymu papierosowego.
Fundusz liczbowy. Pokoje są czyste, sprzą tanie jest codziennie, tylko szampon lub ż el pod prysznic trzeba był o wyprosić od pokojó wki, raz nał oż onej w dniu przyjazdu - i to ci wystarczy. Jednorazowe kapcie deklarowane na stronie w ogó le nie był y dostę pne. Widać , ż e personel ma powierzchowną wiedzę na temat pracy w hotelu, bo znowu krzyki, rozmowy telefoniczne, w hotelowym lobby moż na spotkać hydraulika siedzą cego na kanapie itp. Na korytarzach hotelu jakieś stare ł ó ż ka, dywany w rolkach, suszą się szmaty, cią gle unika się wiader, mopó w, odkurzaczy, workó w na ś mieci.

Sauna i basen - godne, wliczone w cenę pokoju, ale rę czniki był y podarte, to dopiero wyprane szmaty (stare szmaty). Podobno administracja nie wie, ż e basen odwiedzają ci sami goś cie co wszę dzie, a poś ciel musi się zgadzać .
Restauracja. Jedzenie normalne, obsł uga mił a, ale tutaj niestety był a "mucha w maś ci", ostatniego dnia wł osy odmó wił y w sał atce.
Hotel jest peł en turystó w z Azji Ś rodkowej i z krajó w był ego ZSRR, najprawdopodobniej niewiele wiedzą o usł ugach w branż y hotelarskiej, wielu uważ a, ż e ​ ​ stosunkowo niska cena za nocleg jest zgodna z poziomem, ale tak nie jest. W każ dej kategorii obiektó w noclegowych od 1 * do 5 ***** musi być usł uga i nie oznacza to, ż e jeś li jest tania, to odpowiednio otrzymasz usł ugi „nie”. Administracja hotelu wyraź nie o tym nie wie, a jeś li tak, to tego nie robi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał