Przerażenie

Pisemny: 3 lipiec 2010
Czas podróży: 20 — 30 czerwiec 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 2.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Cześ ć wszystkim! Ś wietny hotel, ale to wszystko tylko recenzje z Internetu! Postanowił em zostać w tym hotelu z polecenia znajomych, czego pó ź niej ż ał ował em : -(
Zgodnie z wszelkimi prawami poprosił em hotel o rezerwację , został em poproszony przez personel hotelu o wpł atę okreś lonej kwoty, co zrobił em. Przy tym wszystkim przez miesią c wskazał em konkretnie numer, w któ rym chcę się zatrzymać . Po przybyciu do hotelu mił a dziewczyna w recepcji powiedział a nam, ż e twó j pokó j jest zaję ty, a my postanowiliś my umieś cić cię w innym pokoju na kilka dni, powoł ują c się na fakt, ż e ludzie, któ rzy tam mieszkali, przedł uż yli swó j pobyt! W koń cu ż yjemy w cywilizowanym ś wiecie! Przynajmniej zarzą dcy Lordó w powinni byli mnie poinformować o zmianie liczebnoś ci. Ale to dopiero począ tek! Stan pokoi jest zadowalają cy, nie mogę powiedzieć , ż e jest brudno, ale stan poś cieli i rę cznikó w jest szczerze straszny! Poś ciel z rdzawymi plamami, ale rę czniki zawsze są szare!
Nie ma moż liwoś ci wypoczynku w cią gu dnia, ze wzglę du na to, ż e sprzą taczka sprzą ta korytarze o 14:00, a ponieważ ś cianki dział owe są wykonane z pł yt gipsowo-kartonowych moż na po prostu zaszaleć w pokoju. Problem został rozwią zany poprzez zł oż enie skargi do administratora. To, co wydarzył o się pó ź niej, był o interesują ce. W hotelu znajduje się bar restauracyjny z bardzo dziwną obsł ugą , wraż enie jest takie, ż e personel hotelowy znajduje się na ulicy, a pierwsi przybyli. W restauracji wszyscy są senni i ospali, a oni cią gle mruż ą takie spojrzenia, ż e ​ ​ jedzenie nie wchodzi do gardł a! A jak moja ż ona miał a wł osy w porcji lodó w, tak na nas patrzyli, jak - przyjechali tu i zał atwili jedzenie, a ł adna kelnerka powiedział a nam, ż e nie martw się , wcią ż znaleź liś my wł osy ! Nie był o nam ł atwiej! Generalnie powstrzymam się od centrum medycznego Oletya. A oto najważ niejsza i najprzyjemniejsza rzecz, jaka przydarzył a mi się podczas pobytu w hotelu, wię c osobiś cie dostał am zatrucia pokarmowego w hotelowej restauracji !!!

Znowu ludzie nie zdawali sobie sprawy, ż e po tak poważ nym zatruciu nie przyjmę w prezencie ż adnego owocu, nie mó wią c już o szampanie! Kiedy wyszedł em, zostawił em szampana w pokoju, ż eby nie cią gną ć go do domu, wię c sprzą taczka zadzwonił a na recepcję , ż eby sprawdzić pokó j i zgł osić , i ku mojemu zdziwieniu powiedział a, ż e ​ ​ tak mó wią . wszystko jest w porzą dku i ok! I na przykł ad fakt, ż e klienci zapomnieli o butelce szampana, nie trzeba mó wić!! ! Tak odpoczywał em w Hotelu Oscar. A dla informacji obsł ugi hotelowej Pan jest na dziedziń cu XXI wieku i wszyscy nacieracie sodą schody hotelu !! ! Już nigdy nie zbrą zowieją , nadal bę dą biał e!
Duż o jeszcze nie napisał em, na przykł ad jak gniazdo dzieli ł ó ż ko na dwie czę ś ci i tym podobne! Wł aś ciwie myś lę , ż e to wystarczy! A wy, panowie, administratorzy hoteli, proszę , trzymajcie się mety, jeś li nie chcecie stracić tego rynku!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał