cześć szufelka

Pisemny: 16 czerwiec 2013
Czas podróży: 15 — 16 czerwiec 2013
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
Pracownicy nie rozumieją , czym jest usł uga, kim jest klient i ż e dni miarki się skoń czył y. Tutaj nie spieszą się z pomocą , wszystko jest biurokratycznie skomplikowane. Administrator Roman jest bardzo dobry i dzię kuje mu za pomoc, reszta jest wyraź nie daleka od zrozumienia sektora usł ug. Dywan w apartamencie jest bardzo stary i zakurzony. Obrusy w jadalni nigdy nie są zmieniane, a okruchy rzadko są sprzą tane. Przed jedzeniem musieliś my otrzą sną ć się z brudu po poprzednich goś ciach. Szklanki był y czerstwe, pili piwo z butelki. Na zdję ciu wszystko wyglą da lepiej niż w rzeczywistoś ci. Nieprzyjemnie jest pł acić wystarczają co duż o pienię dzy za taką wioskę i dostawać za to paskudne ciotki z czerpaka z brudnymi naczyniami.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał