Nie warte swojej ceny.Czas naprawić wady!!!!

Pisemny: 21 kwiecień 2015
Czas podróży: 13 — 23 kwiecień 2015
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 8.0
Wię c w kolejnoś ci:
Pokoje są normalne (standardy lepsze niż u 3 synó w ten sam standard)
Centrum medyczne jest dobre. Personel w centrum medycznym jest doskonał y.
Bar i salon kosmetyczny ró wnież są cał kiem dobre.
RESTAURACJA TO OSOBNY TEMAT
Jako osoba z wyż szym wykształ ceniem (restauracja i hotel) jestem w szoku. Jedzenie w zasadzie nie jest zł e, ale bardzo czę sto zimne (co jest cał kiem naturalne, bo jest przynoszone za godzinę ).

Kelnerzy mylą wszystkie potrawy. Powiedz administracji po co im są kartki z menu na każ dy stó ł ? W koń cu jak wyjmują jedzenie, to muszą zobaczyć co i komu wyjmą . Moż e obsł uż yć.3-4 kelneró w (bez przemę czania się ! ) ) Ale do tego (dobrze skoordynowana praca wymaga inteligentnego kierownika) koń czy się (kupiec ma wyraź ny problem z matematyką ). Ani jedna proś ba w restauracji (przynieś só l, pieprz, chleb, masł o) nie został a speł niona. Czasem się wydawał o do mnie, ż e okresowo rozmawiał em ze sobą .
O menu dla dzieci Do 11 lat dzieci mogą zamawiać jedzenie osobno, o tym nie wiedział am i oczywiś cie kierownik restauracji nawet nie wspomniał (ten drobiazg też mó wi o „profesjonalizmie” !! ! )
Przepraszam, ale hotel kosztuje duż o pienię dzy Czy twierdzisz, ż e masz 4 lata? hotel. A gdzie jest obsł uga? Przecież restauracja to jedno z najważ niejszych miejsc w każ dym hotelu. Ci biedni, zagubieni kelnerzy po prostu leż ą na twarzach. Trzeba monitorować swó j poziom, bo wtedy bardzo trudno to udowodnić zmienił eś się .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał