Recenzje piszą nie pisarze, ale turyści.Spróbuj, to inspirujące!
Dodaj opinię teraz Przypomnij mi przez e-mail ×

Nie warte swojej ceny.Czas naprawić wady!!!!

Pisemny: 21 kwiecień 2015
Czas podróży: 13 — 23 kwiecień 2015
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 8.0
Wię c w kolejnoś ci:
Pokoje są normalne (standardy lepsze niż u 3 synó w ten sam standard)
Centrum medyczne jest dobre. Personel w centrum medycznym jest doskonał y.
Bar i salon kosmetyczny ró wnież są cał kiem dobre.
RESTAURACJA TO OSOBNY TEMAT
Jako osoba z wyż szym wykształ ceniem (restauracja i hotel) jestem w szoku. Jedzenie w zasadzie nie jest zł e, ale bardzo czę sto zimne (co jest cał kiem naturalne, bo jest przynoszone za godzinę ).

Kelnerzy mylą wszystkie potrawy. Powiedz administracji po co im są kartki z menu na każ dy stó ł ? W koń cu jak wyjmują jedzenie, to muszą zobaczyć co i komu wyjmą . Moż e obsł uż yć.3-4 kelneró w (bez przemę czania się ! ) ) Ale do tego (dobrze skoordynowana praca wymaga inteligentnego kierownika) koń czy się (kupiec ma wyraź ny problem z matematyką ). Ani jedna proś ba w restauracji (przynieś só l, pieprz, chleb, masł o) nie został a speł niona. Czasem się wydawał o do mnie, ż e okresowo rozmawiał em ze sobą .
O menu dla dzieci Do 11 lat dzieci mogą zamawiać jedzenie osobno, o tym nie wiedział am i oczywiś cie kierownik restauracji nawet nie wspomniał (ten drobiazg też mó wi o „profesjonalizmie” !! ! )
Przepraszam, ale hotel kosztuje duż o pienię dzy Czy twierdzisz, ż e masz 4 lata? hotel. A gdzie jest obsł uga? Przecież restauracja to jedno z najważ niejszych miejsc w każ dym hotelu. Ci biedni, zagubieni kelnerzy po prostu leż ą na twarzach. Trzeba monitorować swó j poziom, bo wtedy bardzo trudno to udowodnić zmienił eś się .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (3) zostaw komentarz
аватар pylheria
pylheria

A więc dziś rano chleba do restauracji nie przynieśli.Jak ludzie zaczęli się oburzać, pojawił się chleb...wczoraj) ogołocony...to były krakersy..żadnych słów..

Wed, 22 Apr 2015, 09:08
аватар kyivskaruss
kyivskaruss

Witam! Dziękuję za twój komentarz. Jest nam bardzo miło, że hotel i centrum medyczne przypadły Państwu do gustu.
Przepraszamy za braki w obsłudze w restauracji. Intensywnie pracujemy nad usunięciem wszystkich niedociągnięć.
Odnośnie wyżywienia dla dzieci: dzieci do lat 5 nocują w hotelu bezpłatnie, bez zapewniania miejsca i wyżywienia. Można dodatkowo zamówić jedzenie dla dziecka, za osobną opłatą. Dla dzieci w wieku 6-12 lat wymagane jest dodatkowe łóżko, którego cena zawiera już posiłki.
Przepraszamy za opóźnienie w chlebie na śniadanie. Nie umniejszamy naszej odpowiedzialności, ale nie wszystkie okoliczności zależą od nas. Dostawca przyniósł świeże pieczywo o 08.15, a kelnerzy natychmiast podali go gościom.
Dzięki za komentarze. Uwzględniamy wszystkie uwagi, życzenia gości i pracujemy nad poprawą jakości i szybkości obsługi.

Wed, 22 Apr 2015, 11:53
аватар vikat
vikat

Popieram autora recenzji, obsługa w restauracji to po prostu katastrofa. Niemal za każdym razem czekaliśmy na jedzenie 40-50 minut. I góry nieumytych naczyń na stole… Nie powiem, że zdarzało się to za każdym razem, ale na pewno za każdym innym razem.

Thu, 21 May 2015, 19:48
аватар