Krótko mówiąc - za drugim razem wybiorę inny hotel.

Pisemny: 22 może 2015
Czas podróży: 26 kwiecień — 9 może 2015
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 3.0
każ de pytanie dotyczą ce hotelu Edem to duż y problem:
Przez 12 dni pobytu siedzieliś my bez prą du 3 razy, cią gł e przerwy w wodzie, czyli jej brak. W pokoju (302) stale obecne są aromaty kuchni - zwł aszcza gdy smaż ą się i wznoszą do nocy. czę sto zamarzał , ponieważ ogrzewanie był o wył ą czone. (a przecież rano był o +1С +3С). Ź le sprzą tali - kurz na zasł onach i zasł onach pozostał , trzeba był o cią gle bł agać o mydł o i szampony - napinali się tym. Nie wszystkie usł ugi wliczone w koszty utrzymania są ś wiadczone (dlaczego wię c je oferować ). Jedzenie jest zadowalają ce, choć monotonne. Chciał bym zwró cić uwagę na pracę administratoró w: Aleksandra i Ivanna zawsze był y na topie i starał y się rozwią zać problemy z niedogodnoś ciami takiego pobytu. Polecam zarzą dowi hotelu zwracanie uwagi na „drobiazgi”, któ re zniechę cają do chę ci powrotu tutaj i polecania hotelu innym.
Chociaż zaznaczę Wam - stan i zewnę trzne utrzymanie samego hotelu jest bardzo przyzwoite.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał