Zysk dzięki „komfortowi” klienta

Pisemny: 15 czerwiec 2019
Czas podróży: 9 — 21 czerwiec 2019
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 6.0
W czerwcu 2019 odpoczywał em z ż oną w DiAnna, wszystko był o w porzą dku, dopó ki kolejna rodzina nie został a umieszczona w są siednim pokoju! Administrator Jurij odpowiedział , ż e hotel chce zarabiać , a WSPÓ LNA ł azienka dla hotelu 4-gwiazdkowego to NORM, czyliKomfort klienta nie jest waż ny! Kwestia norm sanitarnych w ogó le nie jest brana pod uwagę , z jednej ł azienki (prysznic, muszla klozetowa, umywalka itp. ) korzystają zupeł nie obcy (w tym ich goś cie)! To 4 GWIAZDKI po ukraiń sku! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał