Nie polubiłem

Pisemny: 2 październik 2013
Czas podróży: 17 — 19 wrzesień 2013
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 4.0
Hotel pozostawił mieszane wraż enie.
Wyglą da na to, ż e zainwestowano w to duż o pienię dzy. Ale w tym procesie pojawia się zbyt wiele „wad”.
Pokó j standardowy jest przestronny, ale pusty. Bez szafek nocnych, bez szafki, bez szafy: nic. Nawet pozory stolika przed ł ó ż kiem - z niezbyt estetycznym otworem (moż e był a tam kiedyś wysuwana pó ł ka? . . ).
Jasno poplamiony dywan.
Ś ciany są szare. Elegancki. Ale niewygodne.
Bardzo duż e, niewygodne poduszki.
Ale ł adny puszysty szlafrok i normalne kapcie.
W ł azience jest sporo drobiazgó w (poza szamponem, odż ywką i ż elem, któ rych notabene nie uzupeł niano, są zestawy past do zę bó w i szczotek, grzebień i kilka innych pudeł ek).

Nie wiadomo dlaczego, ale prysznic nie ma podkł adu i cał a woda rozlewa się po ł azience. W tym samym czasie dywan staje się mokry, co oczywiś cie chronicznie nieprzyjemnie pachnie.
Szczegó lnie chciał bym zwró cić uwagę na sł uż bę ś wią tynną .
Ś niadania a la carte moż na zamó wić w pokoju, moż na - w restauracji. Smacznie, ale nie na czas (spó ź nił się co najmniej pó ł godziny). Aby po ś niadaniu wynieś ć naczynia z pokoju, potrzebna jest osobna, natarczywa proś ba.
Sprzą tanie - po tym, jak stał o się jasne, trzeba powiesić o tym tabliczkę .
Najwię kszym plusem hotelu jest szef kuchni w restauracji (sama ś wita i obsł uga w niej takie sobie): o-o-bardzo smacznie! Ale nie tanie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał