Usługa niskiego poziomu

Pisemny: 4 sierpień 2019
Czas podróży: 8 — 14 lipiec 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 4.0
1. Po przybyciu do recepcji stanę liś my w kolejce przez godzinę z rzeczami, aby dostać klucz do pokoju.
2. Budynek medyczny - LEPIEJ TAM NIE JECHAĆ . Poszł am raz do lasera 07.10. 2019, stanę ł am w kolejce z moimi babciami. Zdenerwowany, ż e inni ludzie wył amują się z szeregu. A kiedy w koń cu wszedł em, pielę gniarka okazał a się szalona. Ona tylko krzyczy na klientó w. Nie moż esz jej o nic zapytać , po prostu krzyczy od razu. Wszedł em do budki, wyjrzał em zza zasł on, aby zobaczyć , gdzie jest, a ona powiedział a mi „jak wyglą dasz”.
Otó ż ​ ​ w ogó le po takiej wycieczce do leniwca w budynku medycznym już się nie pojawił em.

3. Jadalnia - w zasadzie mi się podobał a. Jedzenie był o urozmaicone. Napię te kolejki z babciami. Ale jeś li przyjdziesz pó ź niej, kolejka nie jest tak duż a.
4. Obudowa. Ciał o Albatrosa. Usią dź , aby pł akać . W cał ym pokoju jest przewó d elektryczny. Elektrycy nie zawracali sobie gł owy ukrywaniem tego. Ciepł a woda tylko na godziny (7:00-9:00.20:00-22:00). Wę zeł San jest okropny, odrapany, na zbiorniku nie był o pokrywki. Jednak meble i materac był y nowe.
NIE POLECAM TAM JECHAĆ do czasu, aż organizatorzy zaczną się postarać o wykonanie normalnych napraw i nawią zanie obsł ugi klienta.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał