Okropny stosunek do klientów

Pisemny: 11 czerwiec 2021
Czas podróży: 10 — 11 czerwiec 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Zarezerwował em pokó j dla mojego mę ż a. Przyszł o potwierdzenie. Po dwó ch dniach w drodze w hotelu mą ż otrzymał odpowiedź , ż e wszystkie pokoje są zaję te i to o 21:00. Po aferze zamieszkali w innym hotelu oddalonym o 8 km, w piwnicy bez poduszki i koca. A to za 800 UAH. Po zadzwonieniu do hotelu powiedzieli, ż e zmienią pokó j. Pokó j był pokazany, ale odmó wili przeniesienia, ponieważ odmó wił em wycofania wniosku z rezerwacji. Zabrali pienią dze za peł ną cenę , ponieważ na numer wskazany na stronie podczas rezerwacji nie dali czeku, powiedzieli, ż e przyniosą go najlepiej nastę pnego dnia po godzinie 12:00. Szukają c innego hotelu w ś rodku nocy nie widzę moż liwoś ci. Ten rodzaj obsł ugi klienta powinien być karany.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар