Zadbaj o swoje nerwy

Pisemny: 10 sierpień 2020
Czas podróży: 1 — 8 sierpień 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Administrator i manager Natalia to najgorsza rzecz, jaka mogł a się przydarzyć w tym miejscu. Przyjemne wraż enie tego miejsca został o cał kowicie zepsute przez tę wł aś nie dziewczynę . Podobno wierzy, ż e pracuje jako liderka pionierska w obozie dla dzieci, dlatego ma prawo budować goś ci zgodnie ze swoimi ż yczeniami i przekonaniami. Umieję tnoś ci komunikacyjne w sytuacjach stresowych i konfliktowych, chamstwa, krzyki i nieumieję tnoś ć przyznania się do bł ę du są cał kowicie nieobecne.
Do tego niedopeł nienie ich bezpoś rednich obowią zkó w w zakresie kontroli jakoś ci obsł ugi: wedł ug Natalii, jeś li zapł acił eś za pokó j 3-osobowy i zameldował y się tam dokł adnie 3 osoby, to normalne, ż e hotel przygotował dla Ciebie tylko 2 komplety rę cznikó w (ale dlatego, ż e widocznie trzeba to zabrać ze sobą ), a to ty powinieneś iś ć i ż ą dać , aby ci je dać , ale ona nie ma z tym nic wspó lnego, nie powinna nad tym panować i być za to odpowiedzialna (przez tak, nie czekaliś my na 3 seta).
Zmiana poś cieli na 7 dni pobytu nie nastą pił a, chociaż powinna był a nastą pić.4 dnia. A po rozmowie z tym NIE-menedż erem o wszystkich niuansach, Ty też bę dziesz winny i grozi Ci eksmisja bez zwrotu pienię dzy!! !

Osobne punkty to nieprzestrzeganie zasad kwarantanny, zasad rozliczeń pienię ż nych, prawa konsumenckiego oraz uchylanie się od opodatkowania. Muszą wybić pokwitowanie zapł aty, a ten pokwitowanie nie zawiera nawet pieczę ci, na co Natalia powiedział a: tak pracujemy. Myś lę , ż e ta odpowiedź spodoba się policji podatkowej.
W ogó le nasze „wakacje” się skoń czył y, a wraż enia są z nami na dł ugo. Zadbaj o swoje nerwy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał