Niegrzeczni administratorzy

Pisemny: 9 czerwiec 2011
Czas podróży: 8 — 9 czerwiec 2011
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Zaskoczony niegrzecznoś cią kierownika. Zarezerwowaliś my hotel tydzień przed przyjazdem, administrator hotelu (mę ż czyzna) dzwoni, pyta dlaczego jeszcze nie ma pł atnoś ci, odpowiadam, ż e plany się zmienił y, wł aś nie zamierzali anulować rezerwację . W odpowiedzi: sho nie moż na był o wcześ niej ostrzec ?? ?
I odł oż ył sł uchawkę .
Pojadę pó ź niej do Odessy, ale nie pojadę do tego hotelu.
Powiedzieliby: no có ż , czekamy na Ciebie innym razem, przyjdź !
Kró tko mó wią c chł opaki oczywiś cie nie wiedzą , czym są usł ugi hotelowe. . Bydł o.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał