Niegrzeczne zachowanie personelu hotelu i restauracji?

Pisemny: 25 sierpień 2020
Czas podróży: 19 — 23 sierpień 2020
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Pierwszy hotel, któ ry jest wię kszy - dobry, czysty, pię kny, mił y i uprzejmy barmanki i dziewczyny na recepcji.
Hotel, któ ry znajduje się nieco dalej przy basenie, nie pozostawił najlepszych wraż eń , dziewczyna w recepcji, Tatiana, przemó wił a do nas bardzo niegrzecznie, kilkakrotnie prosił a o pomoc, odmó wiono nam. Kelnerka Galina przy basenie jest generalnie nieodpowiedzialna za swoją pracę , nikt się nami nie zajmował , nie sprzą tał ze stoł u, nie zmieniał popielniczek, wycią gali jedzenie i napoje z niezadowoloną miną i prawie nas rzucali stolik, jak na hotel 3* uważ am, ż e taka praca jest niedopuszczalna. Byliś my bardzo niezadowoleni z obsł ugi na basenie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар