słaba obsługa

Pisemny: 24 sierpień 2012
Czas podróży: 10 — 20 sierpień 2012
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
odpoczywał em z rodziną w sierpniu 2012 (2 osoby dorosł e + 2 dzieci) w „Villa Madrid” (Ochakov), zarezerwował em 4-osobowy domek (luksusowy) Zacznę od „+”: teren jest zadbany (pó ł - zielono - zielono na zdję ciach elewacji na stronie), w niektó rych miejscach są pł yty chodnikowe, ale nie wszę dzie, jest mał y basen (czysty), panoramiczny widok na morze, wszystkie plusy się skoń czył y. Teraz "-": domki w ogó le nie są sprzą tane podczas odpoczynku, administrator (Aleksey) mó wi, ż e nie jest to wliczone w cenę (zaproponowali, aby wzią ć miotł ę i zamiatać ), rę cznik jest wydawany 2 sztuki na pokó j , mimo ż e był o nas czterech. na nasze pytanie, jak wytrzeć cztery dwoma rę cznikami, Alexey mó wi, ż e na pokó j mają być.2 sztuki. przez kilka dni był o zimno, poprosił em o kocyk dla dziecka (nie był o go w pokoju), Aleksiej powiedział , ż e nie ma ż adnych dodatkowych, a jak tylko ktoś odszedł od klienta, to dał by nam. parking dla klientó w jest pł atny, choć na stronie czarno na biał ym napisano, ż e parking dla klientó w jest bezpł atny. najprawdopodobniej wynika to z braku jakiejkolwiek konkurencji, w ogó le serwisu i konserwacji na „2”. za 500 hrywien dziennie za pokó j myś lę , ż e obsł uga powinna być na odpowiednim poziomie (już nie poró wnuję cen na Krymie. Jedliś my gł ó wnie w mieś cie (Bistro Cafe), ś rednio za obiad zaję ł o okoł o 120 - 150 gr dla 4 , na terenie hotelu znajduje się ró wnież kawiarnia, ale ceny potraw nie do koń ca odpowiadają jakoś ci gotowania. Ale ogó lnie nie jest ź le, ponieważ ponownie odwiedził em ZSRR, ceny są mał e za jedzenie , morze jest czyste, wczasowiczó w jest niewielu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał