Doskonały hotel!!

Pisemny: 16 listopad 2017
Czas podróży: 15 — 16 październik 2017
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Cześ ć ! Chciał bym wystawić opinię o hotelu Reikartz Mariupol 3*. Hotel jest 5 min. jazdy od dworca PKP i 5-7 min. odległ oś ć do centrum miasta. Lokalizacja hotelu to duż y "+". Przybywają c do hotelu, przed czasem "check-in", (gdzieś ró ż nica wynosił a 2 godziny), z uś miechem i dobrym humorem powitał nas administrator, proponują c wypeł nienie ankiety, oraz cudowną informację , ż e nasz pokó j kategoria jest bezpł atna i moż emy wprowadzić się przed Twoim czasem. Taka troska i demokratyczne podejś cie do goś cia jest bardzo przyjemne i potę guje wraż enie hotelu już od pierwszych minut znajomoś ci. Pokó j przyją ł standard. Pokó j jest bardzo czysty, ł azienka bł yszczą ca, kanalizacja wytarta do poł ysku, kabina prysznicowa czysta. W pokoju jest zasilanie na kartę , wię c pozostawienie nał adowanego telefonu i schodzenie w tym czasie do baru nie zadział a. . ) Z hotelowych jednorazowych materiał ó w eksploatacyjnych, ł adne drobiazgi jak komplet nici z igł ą i gą bka do butó w. Telewizor podoba się z kanał ami satelitarnymi. Nie moż na był o zjeś ć ś niadania, ponieważ wyszliś my bardzo wcześ nie i wieczorem zamó wiliś my biznesowy lunch, o któ rym drugi administrator. rano „z powodzeniem” zapomniał em, ale bardzo szybko obiad odebrał starszy administrator. Wszystkie produkty był y ś wież e, sok, jabł ka, jogurt, serwetki. Od „-”, to nie jest krytyczne i został o to od razu poprawione, to nie jest lunch przygotowany specjalnie na wyjś cie, (obiad „nie spodziewał się nas” przy ladzie) i zatł uszczony dywan, któ ry od razu wpada w pole widzenia, wszę dzie zaró wno w pokoju, jak i na korytarzach jest bardzo jasny, z ż ó ł tymi, pomarań czowymi, zielono-czerwonymi paskami, podobnie jak fasada hotelu, utrzymany jest w jednym motywie, ale takie jasne kolory zdają się wymagać starannoś ci i czę stszego konserwacja. Dywan jest brudny i poplamiony, a to chyba "-", któ re udał o nam się mimo wszystko znaleź ć . Obsł uga w recepcji 5, chcę podkreś lić odbió r, ponieważ jest to pierwsze wraż enie hotelu, a recepcja daje poczucie tej goś cinnoś ci! Podobał mi się hotel! I polecam! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар