Wybrał em ten hotel na podró ż sł uż bową w marcu 2020 roku, po rozpoczę ciu kwarantanny i odwoł aniu wyjazdu. Administracja zwró cił a mi pienią dze za kaucję , na począ tku 2021 przedł uż ył am ją i zapytał am czy mogę zarezerwować termin na 27 czerwca, kazano mi dzwonić bliż ej terminu i ż e wszystko jest w porzą dku.
… Już ▾
Wybrał em ten hotel na podró ż sł uż bową w marcu 2020 roku, po rozpoczę ciu kwarantanny i odwoł aniu wyjazdu. Administracja zwró cił a mi pienią dze za kaucję , na począ tku 2021 przedł uż ył am ją i zapytał am czy mogę zarezerwować termin na 27 czerwca, kazano mi dzwonić bliż ej terminu i ż e wszystko jest w porzą dku.
30 maja wybieram numer i staram się zarezerwować ten termin z zaliczki, a potem hotel mó wi, ż e ma nową zasadę , zgodnie z któ rą terminó w od 24 do 28 czerwca nie moż na rezerwować na mniej niż.3 dni. To jedyna waż na dla mnie data, mimo ż e wcześ niej okreś lił em. Administracja odmó wił a choć by czę ś ciowych ustę pstw (zwrotu kaucji w pienią dzu lub jeszcze zezwolenia na rezerwację , jak to był o pierwotnie uzgodnione). Z mojej strony wszystko wyglą dał o niezbyt czysto, problemy pojawił y się w ostatniej chwili. Oddaję ten hotel 1, za takie podejś cie administracji do klientó w i delikatne linie do nawią zania kontaktu. Należ y pamię tać , ż e takie przypadki mogą wystą pić , kontaktują c się z administracją przed planowaniem wizyty w tym hotelu.
30 maja wybieram numer i staram się zarezerwować ten termin z zaliczki, a potem hotel mó wi, ż e ma nową zasadę , zgodnie z któ rą terminó w od 24 do 28 czerwca nie moż na rezerwować na mniej niż.3 dni. To jedyna waż na dla mnie data, mimo ż e wcześ niej okreś lił em. Administracja odmó wił a choć by czę ś ciowych ustę pstw (zwrotu kaucji w pienią dzu lub jeszcze zezwolenia na rezerwację , jak to był o pierwotnie uzgodnione). Z mojej strony wszystko wyglą dał o niezbyt czysto, problemy pojawił y się w ostatniej chwili. Oddaję ten hotel 1, za takie podejś cie administracji do klientó w i delikatne linie do nawią zania kontaktu. Należ y pamię tać , ż e takie przypadki mogą wystą pić , kontaktują c się z administracją przed planowaniem wizyty w tym hotelu.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
• podróżował 5 lat wstecz
Hotel jest opanowany przez pluskwy w pokojach. Osiedliliś my się w pokoju 404, gdzie w cią gu dnia był czysty z wyglą du i tylko w nocy znaleziono pluskwy w ł ó ż kach!! ! ! Wiele pluskiew. W XXI wieku w centrum Lwowa, w hotelu Jam na Hnatiuk, bezpiecznie rozmnaż ają się pluskwy.
… Już ▾
Hotel jest opanowany przez pluskwy w pokojach. Osiedliliś my się w pokoju 404, gdzie w cią gu dnia był czysty z wyglą du i tylko w nocy znaleziono pluskwy w ł ó ż kach!! ! ! Wiele pluskiew. W XXI wieku w centrum Lwowa, w hotelu Jam na Hnatiuk, bezpiecznie rozmnaż ają się pluskwy. Nie ma norm sanitarnych. Należ y pamię tać , ż e ten „prezent hotelowy” moż na zabrać do domu w walizce. Nastę pnie usuń tylko za poś rednictwem usł ug dezynfekcji.
Tak jak
Lubisz
• 3
Hotel "Jam" 3* należ y do sieci hoteli "Jem" we Lwowie. Mieś ci się przy ul. Akademika Hnatiuk 6 we Lwowie i znajduje się w samym centrum Lwowa. Do Opery i Ratusza moż na dojś ć w zaledwie 5-10 minut. Hotel podobał się przede wszystkim wnę trzu. Jak na 3* bardzo dobrze.
… Już ▾
Hotel "Jam" 3* należ y do sieci hoteli "Jem" we Lwowie. Mieś ci się przy ul. Akademika Hnatiuk 6 we Lwowie i znajduje się w samym centrum Lwowa. Do Opery i Ratusza moż na dojś ć w zaledwie 5-10 minut.
Hotel podobał się przede wszystkim wnę trzu. Jak na 3* bardzo dobrze.
Pokó j był codziennie sprzą tany. Zmiana rę cznikó w codziennie. Usunię ta jakoś ć . Nie był o wymagań dotyczą cych czyszczenia. Czystoś ć w pokoju jest bez zarzutu.
Ś niadania odbywał y się w restauracji na parterze hotelu. Wybó r jest wystarczają cy. Codziennie od wieczora rozdawali ulotkę , w któ rej zaznaczyliś my, co chcielibyś my na ś niadanie, a rano, gdy zeszliś my do restauracji i podaliś my numer pokoju, przynieś li nam zamó wienie.
Lokalizacja hotelu jest doskonał a, w centralnej czę ś ci Lwowa. Gł ó wne atrakcje miasta są w zasię gu rę ki. Jedną z wad hotelu jest brak miejsca parkingowego dla samochodó w,
Hotel podobał się przede wszystkim wnę trzu. Jak na 3* bardzo dobrze.
Pokó j był codziennie sprzą tany. Zmiana rę cznikó w codziennie. Usunię ta jakoś ć . Nie był o wymagań dotyczą cych czyszczenia. Czystoś ć w pokoju jest bez zarzutu.
Ś niadania odbywał y się w restauracji na parterze hotelu. Wybó r jest wystarczają cy. Codziennie od wieczora rozdawali ulotkę , w któ rej zaznaczyliś my, co chcielibyś my na ś niadanie, a rano, gdy zeszliś my do restauracji i podaliś my numer pokoju, przynieś li nam zamó wienie.
Lokalizacja hotelu jest doskonał a, w centralnej czę ś ci Lwowa. Gł ó wne atrakcje miasta są w zasię gu rę ki. Jedną z wad hotelu jest brak miejsca parkingowego dla samochodó w,
Tak jak
Lubisz
• 8