Razem z có rką byliś my kiedyś w ł azience, w tym momencie jakby bez powodu spadł wielki szklany ż yrandol i rozbił się na drobne kawał ki. Miał em szczę ś cie, ż e moja 3-letnia có rka i ja byliś my w ł azience na wzgó rzu (choć nawet fragmenty tam latał y), inaczej zostalibyś my pocię ci na kawał ki szkł a przez nasze nogi, a gdybyś my stali pod nią , ja Boję się wyobrazić sobie, co by się stał o, gdyby spadł na gł owę .
Powodem tego był o - odpadł a oprawa lampy, któ ra trzyma szkł o.
Nastę pnego dnia wyjazdu nikt w recepcji nawet nie wspomniał , co się stał o, ani nie przeprosił , a już gdy zapytaliś my, co to jest i jak hotel ma zamiar „zrekompensować ” nam ten incydent i jakie ś rodki bezpieczeń stwa być zabierane dla goś ci, aby dodatkowo zapobiegać wypadkom z niskiej jakoś ci chiń skimi ż yrandolami, nie otrzymaliś my odpowiedzi. Dopiero po naszym oburzeniu poproszono nas, aby nie pł acić za spa (basen, któ ry odwiedziliś my dzień wcześ niej z rachunkiem 300 UAH !! ! ). Naprawdę? ! ! Oznacza to, ż e prawie zł amaliś my sobie gł owę (jeś li ż yrandol spadł na gł owę dziecka, generalnie boję się to sobie wyobrazić ), prawie pocię liś my sobie nogi, po prostu mieliś my szczę ś cie, a odpowiedź to minus 300 UAH za basen. Nigdy nie widział em takiej chamstwa i oboję tnoś ci wobec goś ci.
Na pytanie "skontaktuj się z kierownictwem" reakcja też.0, nic nie zrobimy, zarzą d podobno wydał taki rozkaz.
Przepraszamy, oczywiś cie, ale jeś li rzeczywiś cie takie jest polecenie dyrekcji i tak traktuje swoich goś ci, to Hotel Taurus jest skazany na zaniedbanie i niedł ugo utratę stał ych klientó w.
Oczywiś cie jesteś my wię cej niż stopą w Twoim hotelu. Jestem pewien, są dzą c po reakcji dyrekcji i administracji hotelu, ż adna wymiana tych lamp nie zostanie przeprowadzona, co oznacza ryzyko w tym hotelu, ż e jutro lub pojutrze coś ci spadnie na gł owę lub zawalić się .
Dlatego nie polecam odwiedzania tego hotelu, któ ry stracił swojego stał ego klienta. Byliś my w tym hotelu od samego otwarcia i uznaliś my to za dobre, ale niestety czas mija i hotele są zobowią zane do zachowania jego pierwotnego wyglą du, dotyczy to ró wnież jakoś ci usł ug, napraw i należ y podejmować ś rodki, aby okresowo coś aktualizować , sprawdzić i serwisować .
Ale niestety nic z tego nie robi się , pokoje są sprzedawane po zawyż onej cenie, któ ra nie odpowiada usł udze. Pogorszył a się ró wnież jakoś ć jedzenia i pojawił o się eleganckie lwowskie piwo premium, warzone i zamawiane specjalnie dla niektó rych restauracji we Lwowie, w tym tego hotelu. Teraz nic z tego, okropna Stella po drodze jest 2 razy tań sza w zakupie niż poprzednia.
Kosmetyki ł azienkowe też był y dobre, teraz nie jest jasne, ż e nawet nie pieni się , najtań sza chemia.
W rezultacie wszystko się pogorszył o. Myś lę , ż e kierownictwo powinno podją ć kroki w celu poprawy powyż szych punktó w, w przeciwnym razie ludzie wkró tce przestaną przychodzić do Ciebie!
Nowoczesne wnę trze.
Profesjonalny personel.