Stary hotel, okropna obsługa?

Pisemny: 16 październik 2018
Czas podróży: 14 — 15 październik 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
W okresie od 14-15.10. 2018 był w tym hotelu. Jeś li chodzi o pokoje to są stare, bez elementarnych remontó w, z pleś nią na ś cianach, zepsutą hydrauliką , kurzem na meblach itp. Jeś li chodzi o wygodę to nie ma! Miał am nieostroż noś ć zamawiać lunch w Bar-kawiarni, miał am do dyspozycji 30 minut czasu, przed zł oż eniem zamó wienia zapytał am kelnera, co zjeś ć i co mogę zamó wić , powiedzieli, ż e wszystko, co jest w menu. Ze wzglę du na to, ż e był em bardzo ograniczony czasowo i po odczekaniu 15 minut zwró cił em się do baru z pytaniem, gdzie jest mó j lunch, kelner udał , ż e mnie nie sł yszy. Po odczekaniu kolejnych 5-10 minut ponownie zadał em to samo pytanie, mó wią c, ż e czekam bardzo dł ugo, kelner z niezadowolonym spojrzeniem zadzwonił do kuchni i przekonał mnie, ż e moje jedzenie już jest niesione. Wierzą c na sł owo tej pani zrobił em z gó ry kalkulację idą c do baru, ale jak się okazał o był o to kł amstwo, nikomu nie przyszł o do gł owy, ż eby się spieszyć z obiadem, w efekcie po odczekaniu kolejnych 10 minut został em zmuszony opuś cić tę instytucję bez czekania na obiad. Po zwró ceniu się do kelnera z proś bą o zwrot pienię dzy otrzymał em odmowę i niezadowolony wyraz twarzy z roszczeniem tonem nie do przyję cia dla sektora usł ug - „Nie wiesz, ż e kotlet jest gotowany przez dł ugi czas? ” (W normalnych lokalach ostrzegają klienta o opó ź nieniu w gotowaniu, jeś li wynosi 30 minut). Nikt nie raczył przeprosić . Był em w wielu hotelach, ale to pierwszy raz, kiedy spotkał em się z tak chamską obsł ugą.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał