Wi-Fi działa, ale nie oszczędza przy tak wielu wadach

Pisemny: 29 styczeń 2016
Czas podróży: 6 — 9 styczeń 2016
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 6.0
Pokó j, któ ry masz dla dwojga, moż e być maksymalnie dla jednego.
Wą ż z klimatyzatora nie powinien wchodzić pod prysznic.
Ś mierdzą ca cerata w formie drzwi prysznicowych to kpina.
To, co nazywasz oknem, moż esz nazwać co najwyż ej skrzydł em okna.

Obiecane mi ś niadanie, za dopł atą , nie został o zapewnione, powoł ują c się na fakt, ż e nie byliś cie pewni, ż e dojedziemy, mimo ż e wpł acił em 100% przedpł atę w dniu 12.12. 15 i rozliczył em się w dniu 01. /06/16. Przed zapł aceniem menedż erowie dzwonili do mnie 5 razy i pytali o ś niadanie, ale nikt ich nie ugotował . Mimo, ż e powody był y ró ż ne: nie byli pewni osady, nie kupowali jedzenia, potem nie był o kucharza, potem jeszcze coś . I powiedzieli mi, ż e nie bę dzie ś niadania w momencie, gdy przyjechał em do hotelu, czyli 6 stycznia o 17-50, a jak wiadomo we Lwowie w Boż e Narodzenie lokale nie dział ają i nie ma specjalna okazja do wykupienia ś niadania. Nie zaproponowano wyjś cia z obecnej sytuacji.
Usł uga „Obudź mnie”. recepcjonistka "nakrę cił a ją i wyleciał a jej z gł owy" przez nią spó ź nił em się na spotkanie, bo obudził em się.50 minut pó ź niej niż wyznaczona godzina pobudki.
Poprosił a, ż ebym umył a podł ogę w pokoju i niczego wię cej nie dotykał a, ś nieg i bł oto przynoszono butami. Dla mnie z pewną radoś cią pokojó wka zł oż ył a rzeczy osobiste, poś cielił a ł ó ż ko, przerobił a moje kosmetyki osobiste w ł azience, wyrzucił a jej zdaniem ś mieci ze stoł u, mimo ż e pokojó wce nie wolno wyrzucać rzeczy klienta, ale nie mył a podł ogi!
Sł yszalnoś ć z są siedniego pokoju, tak jakby ludzie mieszkali w twoim pokoju, nie spał eś duż o.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał