Podobało mi się, polecam.

Pisemny: 22 lipiec 2014
Czas podróży: 3 — 6 lipiec 2014
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Wraz z mę ż em odwiedziliś my Lwó w na począ tku lipca tego roku. Za radą koleż anki, któ ra niedawno mieszkał a w Hotelu Eden, ró wnież postanowiliś my tu zamieszkać i ani trochę nie ż ał owaliś my. Hotel jest ł adny, przytulny, czysty, wygodny. Znajduje się mniej wię cej poś rodku mię dzy dworcem kolejowym (10-15 minut pieszo) a starym centrum (15-20 minut). Wygodne jest, aby wejś cie znajdował o się od strony dziedziń ca, z któ rego wychodzą ró wnież okna pokoi, dzię ki czemu nie ma silnego hał asu z drogi, chociaż na noc zamykamy okna, lubimy cał kowitą ciszę .
Mieszkaliś my w pokoju standardowym, pokó j wystarczają co duż y, ł ó ż ko wygodne, czyste, ś wież a poś ciel, duż y stó ł , nad któ rym znajduje się plazma i lustro, obok jest dolny stolik na torby, kilka wygodne krzesł a. Ł azienka posiada codzienną wymianę rę cznikó w, szampon, mydł o i ż el pod prysznic, suszarkę do wł osó w. W szafie na korytarzu jest mał y sejf, duż o! wieszaki na ubrania, jest nawet ł yż ka i gą bki do butó w. Poczucie, ż e wszystko jest przemyś lane w najmniejszym szczegó le). Wifi w pokoju 205 był o doskonał e.
Koszt utrzymania obejmuje ś niadania "szwedzkie", jak dla nas doś ć przyzwoity wybó r dań na każ dy gust, smaczne, nie da się pozostać gł odnym) Tak, w pokoju codziennie woda mineralna 0.5 na osobę .

Personel jest ró wnież mił y i dyskretny, ale sprawny: na ż yczenie szybko przynieś li deskę do prasowania i ż elazko do pokoju, pewnego ranka zgasł o ś wiatł o w pokoju i zał atwili to w 5 minut.
Z komentarzy zwró cę tylko uwagę na ciekną cy wą ż pod prysznicem, co w zasadzie nie przeszkadzał o mi zbytnio, wię c powiedział em o tym personelowi podczas sprawdzania, na przyszł oś ć )) Có ż , doszł o do nieporozumienia sytuacja przy rezerwacji pokoju przez stronę hotelu. Po wysł aniu wypeł nionego formularza rezerwacji otrzymał em maszynę odpowiedzi, ż e moje zgł oszenie wpł ynę ł o i to wszystko. Bez potwierdzenia rezerwacji, bez telefonu. Na adres e-mail wysł ał em pismo z proś bą o wyjaś nienie statusu zgł oszenia i kilku szczegó ł ó w. Nie był o odpowiedzi...musiał em zadzwonić i się dowiedzieć ) Tak, nie był o potrzeby wpł acania zaliczki, co ró wnież jest wygodne i przyjemne.
Wię c ogó lnie hotel mi się podobał , polecam)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał