Podróż służbowa zakończyła się smutno

Pisemny: 26 listopad 2020
Czas podróży: 28 wrzesień — 3 październik 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Nie spodziewaliś my się niczego po tym hotelu, wiedzieliś my na co się zgadzamy. Musieli ż yć.5 dni. Trzeciego dnia administrator nie ustalił , powoł ują c się na fakt, ż e nie miał czasu na posprzą tanie pokoju. Pó ź no. Wieczó r. Ludzie cał y dzień są na nogach, gotowi spać w „brudnych” ł ó ż kach. Zakwaterowanie został o opł acone z gó ry przelewem bankowym. Skandal. Nie ma wolnego miejsca. INNI ludzie, któ rzy przyszli do pił ki noż nej, mieszkają w naszym. Jak? Czemu? Po prostu powiedzieli „do widzenia” i nie zaoferowali nic w zamian. Nie zwró cili pienię dzy firmie, powoł ują c się na to, ż e nie od razu powiedzieli, ż e zwró cą pienią dze, ale już dzwonili z urzę du. Nie byli gotowi na taki zwrot, nigdy czegoś takiego nie był o. W nocy ludzie szukali schronienia w innym hotelu. W ogó le nie ma usł ugi! Jak moż esz to zrobić swoim klientom. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał