Obsługa poniżej zera

Pisemny: 8 styczeń 2021
Czas podróży: 6 — 7 styczeń 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Zachowaj ostroż noś ć i czujnoś ć podczas rezerwacji tego zakł adu! ! ! Zarezerwowaliś my pokó j poprzez rezerwację , w rubryce „specjalne ż yczenia” zaznaczyliś my, ż e chcemy skorzystać z bezpł atnego parkingu hotelowego (jest to wskazane w opisie hotelu), na stronie internetowej zaznaczono ró wnież BEZPŁ ATNĄ anulację do godziny 18.00 w dniu przyjazdu oraz ż e pł atnoś ć należ y uregulować po przyjeź dzie. W rzeczywistoś ci wysł ali wiadomoś ć o rezygnacji z subskrypcji, ż e „nie moż emy zagwarantować dostę pnoś ci miejsca parkingowego z wyprzedzeniem, prosimy o wyjaś nienie tej kwestii po przyjeź dzie, a my poinformujemy Cię , czy moż esz skorzystać z parkingu”!! ! ! Tych. Czy bę dzie miejsce parkingowe, czy nie, dowiesz się dopiero po przyjeź dzie! ! ! Pó ź niej okazał o się , ż e hotel w zasadzie nie posiada parkingu. Dosł ownie pię ć minut po dokonaniu rezerwacji pró bowali potrą cić pienią dze z karty, chociaż strona wskazał a, ż e ​ ​ pł atnoś ć został a dokonana w hotelu i oznaczył a ją jako „nieważ ną ”, chociaż korzystam z niej od kilku lat i anulował a rezerwację na mó j wł asny. Szkoda, ż e ​ ​ nie moż na wystawić usł ugi ZERO! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар