Śmieciarnia, a nie hotel) trudno sobie wyobrazić gorzej

Pisemny: 3 sierpień 2021
Czas podróży: 16 — 18 lipiec 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
NIE hotel, ale ś mietnik, w któ rym wszystko się wali, zardzewiał e, woda, czyli nie, nie domyś lasz się , kiedy masz szczę ś cie się umyć , a nawet sł one z rur wypł ywa (np. po sł onym morzu myjesz się tą samą sł oną wodą , tylko z kranu). . . Rę czniki pod prysznic nie istnieją , ale dlaczego? - jednym moż na wytrzeć twarz i tył ek))), a najważ niejszym MINUSEM TŁ USZCZU jest ZAPACH w pomieszczeniu, któ ry uł atwia brak okapu pod prysznicem, gdzie wszystko jest pokryte pleś nią , grzybem i rdza. ANTYSANITACJA jest zakoń czona. Na proś bę o przeprowadzkę do innego pokoju bez zapachu otrzymano odpowiedź "niestety wszystkie pokoje są takie". Jeś li to prawda, to stacja sanitarno-epidemiologiczna po prostu pł acze wokó ł hotelu (niestety taki organ został zlikwidowany), a jej wł aś ciciel/kam to WSTYD. Jak moż na trzymać ludzi w takiej ż mii w XXI wieku? Jeś li nie znasz ję zyka chiń skiego, z pilotem od klimatyzatora bę dziesz miał do czynienia tylko metodą „szturchania”. Za ł ó ż kiem sprzą ta się chyba tylko na począ tku i pod koniec sezonu, jeś li w ogó le, bo wystają ce stamtą d widł y, duż o kurzu i wł osó w są tego dowodem. Przewody wystają ce ze ś cian, czarne ś ciany nad ł ó ż kiem zabrudzone biał ymi plamami, roje komaró w na ś cianach - to był o najmniej krę pują ce, ale powtarzam WAAAA, UHHHHH! ! ! Nie daj Boż e alergikom wchodzić do takich pomieszczeń , to bezpoś rednia droga do astmy)
Trochę o jedzeniu i basenach: w skró cie „oczywiś cie nie umrzesz z gł odu, ale przyjemnoś ci nie zaznasz”, ale brak banalnego napoju w koncepcji „all inclusive” (milczę o alkoholu), takich jak herbata/kawa/komoty i sł odkie desery do tego napoju, modne jest nazywanie tylko „all inclusive w Koblewskim”. Kto nie jadł , ma moż liwoś ć poł knię cia w basenie wielu ż ywych stworzeń , któ re w nim pł ywają (takich jak muchy/komary i wszelkiego rodzaju brud), ponieważ baseny nie są czyszczone. Jaki wię c jest dreszczyk emocji pł yną cy z pł ywania w nim nocą ? - czy nie lepiej zamykać go na noc, ż eby zł apać ten cał y brud siatką , ż eby rano wskoczyć do czystej wody ?? ?
WŁ AŚ CICIELI ZAŁ OŻ YCIELI, apeluję do Was, a nie do Waszych pracownikó w, któ rzy są ludź mi przymusowymi - uporzą dkujcie w swojej przytuł ku!! !

Moż e komuś się to podoba, jak mi powiedział twó j administrator i nawet z nieistotnych recenzji widać , ale to znaczy, ż e albo ktoś wcześ niej był tylko w sowach depowó w z dawnych czasó w, nie widział nic lepszego i tam nie ma się z czym poró wnywać , lub opinie są pisane atrapami osó b w Twoim imieniu! A po tylu negatywnych opiniach w cał ym Internecie, Booking musi się zastanowić , czy nawią zać wspó ł pracę z takim hotelem? To utrata reputacji. Nigdy wię cej rezerwacji.
Szkoda, ż e ​ ​ przed wizytą w hotelu nie był o czasu na przeczytanie recenzji, ale dobrą wiadomoś cią jest to, ż e mieliś my w nim tylko 2 noce, nie mogliś my tego dł uż ej znieś ć . Jeś li chcesz zachować twarz, nie tracą c klientó w i nie zmieniają c od czasu do czasu nazwy hotelu, postaw w nim ludzkie warunki ż ycia (zwł aszcza, ż e ​ ​ ludzie przychodzą odpoczą ć z twoimi dzieć mi) i nie bę dziesz musiał ukrywać się pod ró ż nymi nazwami i przeczytaj tego rodzaju bzdury.
Mam wszystko, chociaż osadu z 2 dniowych wakacji jeszcze nie ma, uff.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał