Cena i jakość usług hotelowych nie pasują

Pisemny: 19 lipiec 2015
Czas podróży: 11 — 17 lipiec 2015
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 6.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 8.0
Zalety:
Bufet bardzo urozmaicony i smaczny, w kuchni czuć porzą dek, kelnerzy super - bardzo uważ ni i ś wietnie wyszkoleni profesjonaliś ci. Bardzo za to dzię kujemy!
Poś ciel w pokoju jest dobrej jakoś ci - turecka.
Basen na miejscu.
W przypadku jakichkolwiek problemó w w pokojach, natychmiast reagują .
A teraz wady:
Mł oda administratorka, bez doś wiadczenia zawodowego, nie wysł ał a do naszego pokoju pokojó wek, aby się z nami spotkał y i powiedział y, gdzie to jest. Dał a nam nieaktywne karty do wejś cia do pokoju, z tego powodu musieliś my sami wró cić do recepcji i znaleź ć poznać przyczyny naszych problemó w (ok 300m)
Telefon w pokojach nie dział a i trzeba albo cią gle podchodzić do recepcji, albo dzwonić z telefonu komó rkowego, ale i tak nie odbierają .
Prysznic był zatkany i musiał wezwać hydraulika.

Wilgoć w pokoju-problemy pod prysznicem ze sł abym kapturem.
Był y problemy z sejfem - dzię ki temu został y natychmiast rozwią zane.
Basen jest nieogrzewany - w chł odne dni nie da się pł ywać .
Do plaż y idziemy okoł o 800m aleją Kurortną , bardzo niewygodną i zakurzoną drogą bez chodnikó w, czyli tuż przy jezdni. Od hotelu trudno znaleź ć leż aki - znak. wskazanie, ż e są leż aki hotelowe, jest niewidoczne. lokalni kupcy powinni być brani pod uwagę i przesł uchiwani. Przy wejś ciu do parku hotelowego nie ma kranu do mycia stó p po plaż y i nie wnoszenia cał ego piasku do pokoju.
Sprzą tanie w pokojach co 3 dni powinno odbywać się codziennie, kosze w pokojach są mał e i 3 dni to za mał o.
Stopień na schodach do basenu jest zepsuty i nie ma ż adnych znakó w ostrzegawczych (jest tam duż o dzieci - niebezpiecznie! )
Sala podzielona jest na czę ś ci po 6 schodkach - w nocy w ciemnoś ci prawie się zabili.
Wi-Fi ł apie tylko na ulicy.
TV pokazuje 5 kanał ó w.
Brak czajnika w pokojach.
Brak podgrzewanego wieszaka na rę czniki pod prysznicem - suszyć ubrania tylko na ulicy (nie jest przyjemnie suszyć bieliznę , ż eby wszyscy się popisali)
Wychodzą c ten sam mł ody administrator nie ostrzegł nas, ż e pokó j powinna zają ć pokojó wka, a my powinniś my obliczyć czas dojazdu na podstawie ich telefonó w.
Recepcja jest daleko od pokoi - bardzo trudno rozwią zać problemy bez sprawnych telefonó w.
Wniosek: Za takie pienią dze na pokoje personel recepcji i baru powinien być dobrze wyszkolony i doś wiadczony - weź wskazó wkę z kuchni.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał