Dobry hotel ze złym zarządzaniem?

Pisemny: 29 sierpień 2019
Czas podróży: 1 — 16 sierpień 2019
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Hotel jest wspaniał y, inwestor sprytny, ale kierownik jest bardzo zł y. W hotel zainwestowano znaczne pienią dze, ale nie ma w nim porzą dku. Cudowne morze, cudowna plaż a, zadbana okolica, ś wietne pokoje.
Znaczą ce wady (nie bę dę mó wić o mał ych):
(1) cał kowity brak zacienionej strefy na plaż y (nonsens! ). Na plaż y dowodzi chł opak z plaż y Valery, któ ry z braku zacienionej strefy zbudował wł asny mał y tajny biznes - wypoż yczanie parasoli przeciwsł onecznych. Podejś cie do goś ci jest frywolne - konsument: to on wyznacza czas wydawania i odbioru leż akó w na plaż y.

(2) brak sprzą tania w pokoju (bzdura! ). Podczas naszych wakacji pokó j nigdy nie był sprzą tany, ś mieci był y wywoż one we wł asnym zakresie, proś by o sprzą tanie był y ignorowane. Nie był o zmiany poś cieli. W pokojach 3 pię trowych widział em, ż e wiechy i czerpaki są wydawane do samoczyszczenia! A to w hotelu, w któ rym pokó j za noc kosztuje 100 dolaró w.
Inwestor musi jednoznacznie zmienić zarzą dcę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał