Prosimy o zapewnienie szwedzkiego stoł u na ś niadanie zawsze, ponieważ goś cie ZAPŁ ACILI za to.
Kontrolujesz 200 euro za dwie noce goś ci, gdy wychodzą , czy kradną sg. To NIE MA WIĘ CEJ nastroju w Europie.
Zacznijmy od tego, ż e menedż erowie zmieniają cy się na zmiany są nieprofesjonalni. Wydaje się , ż e w ogó le się ze sobą nie komunikują i nie sł yszeli o czymś takim jak „przekazywanie spraw”. To, ż e ktoś ci obiecał lub jakie informacje przekazał , nie gwarantuje, ż e jutrzejszy kierownik potwierdzi. Problemy z tą restauracją był y na absolutnie wszystkich etapach przygotowań do wesela, a im wię cej pienię dzy na nią wnosiliś my, tym bardziej restauracja był a „bezczelna”.
Za pierwszym razem wpł aciliś my kaucję w wysokoś ci 6000 UAH i przy okazji omawialiś my menu. Kierownik Alla twierdził , ż e na osobę wystarczy 1 kg jedzenia. Koszt 1 goś cia w tym przypadku wynosił.1000 UAH. Ale już tydzień przed ś lubem, kiedy musieliś my wpł acić.100% zadatku, powiedział a, ż e to katastrofalnie mał e, a stoliki bę dą puste. Musiał em powię kszyć menu. A cena z 1000 UAH wzrosł a do 1400 UAH. A gdzie mieliś my iś ć ? Staliś my się zakł adnikami sytuacji, ponieważ już wcześ niej zapł aciliś my 50% zaliczki. Myś lę , ż e moż esz sobie wyobrazić , jak bardzo podniosł o to koszt bankietu, gdy był o 50 goś ci.
Drugi punkt dotyczył podwó jnych standardó w restauracji. Kiedy girlandy są dozwolone na jednym weselu, a na innym nie, na jednym moż na otworzyć drzwi najbliż ej fontanny, na innym nie, na jednym moż na wł ą czyć muzykę do 11, a na drugim do 9. I tak dalej . Oczywiś cie mó j ś lub należ ał do „tego drugiego”. Nawet jeś li obiecano to na pierwszych spotkaniach.
Trzecia chwila. Ceremonia wyjś cia. Nie jest dla mnie jasne, dlaczego za miejsce na ceremonię plenerową zapł aciliś my 2000 UAH. Obejrzał em kilkadziesią t restauracji przed Posadą i rozumiem, kiedy jest to kompleks z basenem, a opł ata za miejsce ceremonii wynika z tego, ż e tracą zarobki, nie wpuszczają c tam obcych. Ale co sprawia, ż e Posad pobiera za to opł atę ? Mał ostkowoś ć ? Jedynym „obsł ugą ” był o dostarczenie na uroczystoś ć.20 krzeseł , o któ rych restauracja zapomniał a wyją ć . I gdybym nie zapamię tał a ich przypadkowo przed przyjś ciem z sesji zdję ciowej i nie zapytał a mojego ś wiadka, nie został yby tak wyję te. Kierownik generalnie zaprzeczał , ż e tak powinno być . Na szczę ś cie ś wiadek przypomniał i „odbił ”.
Czwarty. Bankiet. Mogę wymienić jeden minus. Prawie cał y alkohol został dla nas wykopany, a wiele butelek pozostał o nietknię tych. Nie rozumiem, a co z usł ugą ? Dlaczego nie moż esz go otworzyć , gdy idziesz? Szkoda był o potem wyrzucić wino i szampana.
I ostatni. To wł aś nie mnie osobiś cie. Hotel. Oczywiś cie wiele par wyraż a chę ć noclegu w hotelu. Ś wiadczy o tym obecnoś ć „apartamentu weselnego”. Ale jak drobny musi być kompleks restauracyjno-hotelowy, ż eby mają c dziesią tki tysię cy na bankiet, nie mogł y zapewnić przynajmniej zniż ki na pokó j dla mł odych ludzi, któ ry kosztuje okoł o 3000 hrywien (dla informacji tylko w w jednym hotelu sł yszał em minimalną zniż kę w wysokoś ci 30% , we wszystkich innych bezpł atnie lub co najmniej 50-70%). Posad, czy dział asz w branż y usł ugowej? Gdzie jest twoja lojalnoś ć klientó w? Dla Ciebie to niewielka kwota, ale goś cie są zadowoleni. Ale to nie wszystko. Przy rezerwacji powiedział em, ż e muszę nakrę cić przygotowania Panny Mł odej, wię c chcę przyjechać o 6 rano. A wiecie co mi powiedziano + 50%!! ! ! Czy moż esz sobie wyobrazić mó j szok? W koń cu nie ma doką d pó jś ć . Postanowił em zrezygnować z apartamentu weselnego, bo pokó j kosztował by 4000 UAH, a nawet apartament. Musiał em wzią ć junior suite. Myś lisz, ż e nasze koszmary się skoń czył y? Nastę pnego dnia wykwaterowanie o 12. Dzwonią do nas o 11.50 i pytają kiedy wyjdziemy z pokoju. Poprosił em o jeszcze 1 godzinę na przygotowanie. A jak myś lisz, mó wią mi +100 UAH. Wytł umaczono mi cał ą sytuację , ż e restauracja nie jest zwią zana z zasobem mieszkaniowym. Dlatego nie ma zniż ek. Dla kogo wymyś lił eś tę wymó wkę ? Ludzie nie są idiotami. Wszę dzie dają zniż kę , ale ty "nie masz zwią zku"? I nie mam ż adnych skarg na personel liniowy. Najlepsi menedż erowie, wł aś ciciele, przejrzyj swoje zasady i stosunek do goś ci.
Oczywiś cie nie był oby w porzą dku pisać tylko tych zł ych, bo był y też dobre. W wiosce jest naprawdę pyszna kuchnia, dania dla smakoszy. Pię kna sala bankietowa i miejsce na uroczystoś ć plenerową .
Chcę ró wnież wyrazić wdzię cznoś ć kelnerowi Tanyi - bardzo uważ nej i mił ej osobie. Wszę dzie zarzą dzane i obsł ugiwane.
To, czy te plusy wystarczą , aby pokryć minusy, zależ y od Ciebie.
PS Nie zabieraj kwiaciarni, któ re oferuje restauracja. Szczegó lnie Regina - praca banalna, zabiera pienią dze jak znane agencje, a nawet niegrzeczne.
Restauracja - 10 pkt, hotel - 10 pkt, SPA - 10 pkt, kuchnia - 10 pkt. Radzę wszystkim przyjś ć tutaj.
Ogó lnie dzię kuję cał emu personelowi hotelu za doskonale zorganizowane wakacje!
Chcę wyrazić moje „dzię kuję ” za zepsucie nastroju w dniu naszego ś lubu! Przede wszystkim kierownik Elena, któ ra bł ę dnie obliczył a menu, aw dniu ś lubu skonfrontował a nas z tym, ż e musimy zapł acić ponad 2000, bo komputer bł ę dnie odliczył cał kowitą kwotę . Co wię cej, menu podpisaliś my i zatwierdziliś my na miesią c przed weselem iw tym czasie moż na był o poinformować nas o bł ę dzie. Nie chcieliś my pł acić dodatkowo, ponieważ to nie nasza wina, ż e personel nie jest uważ ny, a podczas uczty powiedziano nam, ż e poł owa gorą cych dań został a usunię ta z menu. W koń cu zamiast odpoczywać i cieszyć się wakacjami, pobiegliś my i dowiedzieliś my się wszystkiego. Doszliś my z Eleną do wniosku, ż e to jej bł ą d i ona sama musi sobie z tym poradzić . Poszliś my na odpoczynek. Po wyję ciu gorą cych dań zdał em sobie sprawę , ż e nadal jesteś my przytł oczeni, menu został o obcię te, a nie za 2000. Poł owa goś ci nawet nie pró bował a gorą cych dań , bo był o ich niewiele, a zamó wiliś my cał kiem sporo z nich. Nawiasem mó wią c, wypchany szczupak stracił waż noś ć . Na stoł ach nie widział em wszystkich 4.000 UAH (za 50 osó b), któ re zapł aciliś my i 1200 g na osobę . Goś cie poskarż yli mi się też na Igora (nie wiem kim jest, administrator czy ochroniarz), któ ry był niegrzeczny wobec wszystkich, gdy goś cie palili przy altanie, i ż e „porozmawiajmy szybciej przez telefon, ja Zamykam tu drzwi do holu. Grzecznoś ć.0. Osad pozostał niezbyt przyjemny. "Sofijewskiej Posad" nikomu nie doradzę , a nasi goś cie powiedzieli, ż e też nigdy do Was nie przyjdą . Sam Sofiewski Posad przycią ga tylko pię kną salą i terytorium, ale nie lubi kuchni i stosunku do goś ci. Mó j mą ż i ja nie mieliś my wą tpliwoś ci co do JV, zanim się pobraliś my. A po tym, jak się tam odbył , byli bardzo rozczarowani. Dzię kuję tylko naszemu prezenterowi, któ ry rozweselił wszystkich i pozwolił zapomnieć o nieprzyjemnych.
Niedogodnoś ci:
- Sauny prysznicowe pachną jak pleś ń . Sauny są raczej nastawione na jednorazowego goś cia, któ ry wpada na „godzinę ” z dziewczyną . Wysokie ceny herbaty. Czajnik 400 gramó w 40 UAH
- Prysznice w hotelu są wył oż one kafelkami, a zimą podł oga jest bardzo zimna, nie ma specjalnych kapci do prysznicó w. Podł oga w ł azience też jest zimna.
- Woda nie jest wliczona w cenę pokoju. Woda jest dostę pna tylko w mini-barku, pó ł litrowej butelce. Koszt takiej wody to 32 UAH.
Có ż , hotel jest BARDZO schludny, czystoś ć jest wszę dzie, w saunach, pokojach, restauracjach...Chł opaki, jesteś cie ś wietnymi towarzyszami!
Personel tutaj jest przyjazny i zawsze gotowy do pomocy w każ dej sytuacji.
Sauna ma ró wnież wszystko, czego potrzebujesz, od kapci i rę cznikó w po masaż e i ró ż ne zabiegi spa.
Wszystkim radzimy przynajmniej raz odwiedzić kompleks SPA!
Ż yczymy pomyś lnoś ci hotelu i wielu, wielu goś ciom!
Julia i Witalij
Jest w tym trochę prawdy...ale zamieszkaliś my w cudownym hotelu Sofievsky Posad, znajduje się on na obrzeż ach miasta, niedaleko centrum i pobliskiego skrzyż owania...jest tak przytulnie, czysto i pię knie, ż e po tę tnią cego ż yciem Kijowa wró ciliś my tam „jak w domu”)))).
PS Dzię kujemy wszystkim pracownikom na najwyż szym poziomie!!!!!!!! ! ))))