Zepsute wakacje

Pisemny: 22 listopad 2015
Czas podróży: 10 — 13 listopad 2015
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 5.0
Piszę recenzję mojego pobytu w Raziotel w Kijowie, aby ostrzec innych goś ci tego hotelu. Był em w tym hotelu nie po raz pierwszy, ale wcześ niej nie był o ż adnych problemó w. Niech administracja hotelu pomyś li o wizerunku hotelu i chroń goś ci hotelowych przed takimi telefonami. Zameldował em się w Raziotel Kijó w po wstę pnej rezerwacji wieczorem okoł o 19:00. Pokó j jak zwykle był czysty i speł niał wszystkie wymagania. Wzią ł em już prysznic i miał em już iś ć spać , kiedy w hotelu zadzwonił telefon. Przez telefon usł yszał em nieznany mi ostry mę ski gł os, któ ry przedstawił się jako prokuratura w Doniecku, zaczą ł wypytywać o jakichś „wspó lnikó w” i kazał mi wyjś ć z pokoju na rozmowę . Przerwał em rozmowę . I zadzwonił em do administratora, aby dowiedzieć się , co się dzieje w ich hotelu i czy hotel moż e zagwarantować mi bezpieczeń stwo, czy powinienem zadzwonić na policję . Przyjechał em do Kijowa z Moskwy na trzy dni odpoczą ć i zobaczyć się z bliskimi. Jest absolutnie niezrozumiał e, co mam wspó lnego z doniecką prokuraturą i o jakich wspó lnikach dyskutowano. Poł ą czenie został o wykonane na wewnę trzny telefon w hotelu, wię c dzwonią cy zadzwonił i był w hotelu. Bez pomocy i bez wiedzy personelu hotelowego takie wezwanie do pokoju jest niemoż liwe. Wś ró d pracownikó w hotelu zauważ ył em na recepcji nowe twarze, czyli mę ż czyzn. Najwyraź niej z ich pomocą wykonano to wezwanie. Czyli pracownicy hotelu dobrze się bawią ? Administracja, w razie potrzeby, mogł a ł atwo ustalić , kto dzwonił . Rano po raz kolejny zwró cił am się do administracji, aby zaję ł y się tym wezwaniem, ale nie otrzymał am ż adnej zrozumiał ej odpowiedzi. Zapytał em ponownie, czy powinienem zadzwonić na policję , ale zapewnili mnie, ż e zagwarantują mi bezpieczeń stwo. Nie był o wię cej telefonó w. Jednak nastró j i odpoczynek został y zepsute. Ponieważ administracja nie zajmował a się tą sprawą , cał kiem moż liwe, ż e oni sami biorą udział w tych, delikatnie mó wią c, gł upich ż artach. Oznacza to, ż e takie rozmowy mogą zepsuć komuś nastró j i odpoczynek, a takie rozmowy mogą dzwonić w innych pokojach. Goś cie hotelowi pł acą pienią dze za moż liwoś ć relaksu, a nie zrozumienie tego, co dzieje się w hotelu. Tak, w hotelu jest czysto, tak, pokoje speł niają wszystkie wymagania, a pokó j jest regularnie sprzą tany. Ale po takim telefonie cał e wraż enie hotelu, w któ rym wcześ niej z wielką przyjemnoś cią przebywał em, pozostał o negatywne. Nie chcę otrzymywać za moje pienią dze negatywnych emocji i zepsutego nastroju. Myś lę , ż e innym goś ciom hotelowym takie telefony się nie spodobają .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał